• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Vem e jag ? hmmm Vi gifter oss på midsommarafton och ska ha en typisk midsommarfest fast med en hel del glamour Har fixat i princip allt förutom lite dekorationer och våra ringar. Jag funderade oxå på att gå till jobring ,men har hört att han är dyr. hade du något guld att lämna in?
    AJ 080726 skrev 2008-03-06 23:42:01 följande:

Vi ska ha ett bröllop med 35 gäster, inga barn förutom våra egna.Har fixat en hel del, kolla runt på ring just nu, var inne hos Johan Jobring han ville ha 9200 för att göra den som jag vill ha.(lite dyrt tycker jag) Mårtenssons skulle ha 6000 för typ samma ring. Vi har varit tillsammans i måååånga år. Vilka är ni?
  • fitforfight

Ha,ha! ska dom inte få ett lika fint som du

Pidis skrev 2008-03-07 07:58:17 följande:
    Å skulle du vilja göra ett med emma och anders ja E & A då så ska jag överraska min syster????? Men ett vanligt & tecken bakom.
  • fitforfight

Dessa två gillar jag! hur ska ni sminka er?

Pidis: vad kostade det att förlänga ögonfransarna?

• september2008

väldigt fina sminkningar

antingen så ska min syster hjälpa mig med sminkningen eller så ska jag se om en kompis kompis som är make up artist kan göra det för en billig peng.

fitforfight skrev 2008-03-07 09:28:33 följande:
    www.youtube.com/watchwww.youtube.com/watchDessa två gillar jag! hur ska ni sminka er?Pidis: vad kostade det att förlänga ögonfransarna?
  • Pidis

Vi ska gifta oss i snöstorp och vet inte riktigt var vi ska ha festen då vi precis fått reda på att vi ska skjuta upp bröllopet pga en operation. Men planeringen var från början december i år.
    Vi ska ha ca 100 gäster så ett ganska stort bröllop.
    Bestämt ringar och ungefär hu klänningen ska se ut.
    Färgtema klart också.

• Pidis

Precis .
    Någon måtta får det ju vara.
    Men kan ju överraska med ett stort ljus som dem kan tända och tänka tillbaka på deras dag.

Gullig du är. Ska spara dem när jag kommer hem.
    Inte bra att ha det på jobb datorn.

fitforfight skrev 2008-03-07 09:06:15 följande:
    Ha,ha! ska dom inte få ett lika fint som du
  • Pyron

Vilken fotograf ska ni ha och vad kostar den?

Jag har varit i kontakt med eventfoto. men han är så seg. han hör knappt av sig, så man vet ju knappt om det är klart, så nu börjar jag se mig om efter någon annan.

• Pidis

Jag pratade precis med honom i telefon.
    Låter otroligt trevlig och verkar ta bra kort.
    Kollade om han kunde fota syrrans bröllop men han var bortrest då.
    Vi ska ha honom. Han är ju prisvärd.

Pyron skrev 2008-03-07 12:06:35 följande:
    Vilken fotograf ska ni ha och vad kostar den?Jag har varit i kontakt med eventfoto. men han är så seg. han hör knappt av sig, så man vet ju knappt om det är klart, så nu börjar jag se mig om efter någon annan.
  • september2008

vi ska ha Fotograf Adde. han kostar 6000 kr men då vet jag att han är bra. men jag har börjat fundera lite på att byta. fast inget bestämmt ännu.

Pyron skrev 2008-03-07 12:06:35 följande:
    Vilken fotograf ska ni ha och vad kostar den?Jag har varit i kontakt med eventfoto. men han är så seg. han hör knappt av sig, så man vet ju knappt om det är klart, så nu börjar jag se mig om efter någon annan.
  • fitforfight

Har dom fortfarande dans på gamla galejan i folkparken ?

Vi kanske skulle samlas alla och ta med våra blivande . Känns som om det är dax att öva lite danssteg

med lite sprit i kroppen ska man väl överleva en sån kväll eller

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar