SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Härligt!! ååååå, va jag längtar!!!
har precis kommit hem nu, vi har varit o beställt våra ringar
jag är såå glad!
Härligt!! ååååå, va jag längtar!!!
har precis kommit hem nu, vi har varit o beställt våra ringar
jag är såå glad!
Jag såg det jag också! Kanon ju! Men ikväll har sambon röstat för att vi ska se desperate houswives, så vi kommer att kolla på reprisen av plus istället
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-06 20:26:01 följande:
Jag ska ta min blivandes efternamn, men behålla mitt som mellannamn. Han ska också ta mitt som mellannamn, och om vi får några barn någon gång har vi tänkt att ta bort mellannamnet för att vi alla ska kunna heta likadant.
Krångligt - jag vet! Men det känns som den bästa lösningen för oss.
Jag skrev ut papprena igår o ikväll ska vi fylla i dom
SHIT! Det är verkligen på riktigt!
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-07 11:17:21 följande:
Jag pratatde med en tjej på skatteverket och man kan göra så om man vid vigseln behåller sitt efternamn och han tar mitt som mellannamn. Då kan jag senare ta hans namn. Hon sa att det var ett sätt att kringgå lagen.
Igår fick vi besked om att vi får den präst som vi önskat =)
Kul! Det är så skönt att veta att det är en präst som kommer att göra det BRA! Nu slipper jag vara nervös över att få nån virrpanna till vigselpräst
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-09 10:25:36 följande:
Härligt! Vad blev det för ring då?
Helena Johansson skrev 2008-05-12 12:35:11 följande:
Låter jättefint!
Jag hoppas att vi får hämta våra ringar på fredag
Min m2b säger att han ska låsa in dom så att jag inte provar sönder den
Idag har jag bokat in en middag med vårat toastmasterpar, dom kommer hit på torsdag och äter middag. Då ska det snackas bröllop
Oh, va härligt!!
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-13 19:37:46 följande:
Skonie- det såg jättefint ut tycker jag! Smart det som kärlek08 påpekar, fast jag märkte det inte ens
Kärlek08 - va tråkigt!! Har du bara en tärna?
Verkligen jättefin klänning!
Kärlek08: va skönt att du iaf tar hennes avhopp med lugn och ro. Det är klart att hennes hälsa är viktigast. Du kommer att få ett underbart bröllop iaf!
Igår var våra toastmasters här, det känns riktigt bra!!
Ja,vi pratade igenom typ allt. Vi fördelade lite uppgifter, dom ville gärna göra festprogrammet och fylla det med saker som vi inte fick veta. Sen ville dom gärna komma och titta på lokalen så att de skulle få lite bättre koll. De ville också hjälpa till dagen innan och fixa iordning. Jag tror att dom kommer göra ett kanonjobb!
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-16 13:08:47 följande:
Ja, det känns skönt att dom ville göra lite av det praktiska innan också. Vi har ständigt kontakt med dom så vi pratar ju lite om det då och då, men det var iaf skönt att träffa dom tillsammans och gå igenom lite grann.