Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Precis så hade vi också tänkt, eftersom jag ville ge honom ett par manchettknappar. Så vi bestämde att vi skulle göra så, men sen hittade jag ett halsband som jag ville ha som det var rea på så då köpte han det till mig men ville inte att det skulle vara morgongåva eftersom jag hade valt det själv och så. Så nu ska jag iaf köpa honom ett par manchettknappar som han får direkt när jag köpt dom. Sedan blir det en liten morgongåva dagen efter.

aprilsolen skrev 2008-03-06 10:41:30 följande:
    Jag funderar lite på att föreslå att vi ger varandra morgongåvan redan på bröllopsdagens morgon. Detta för att jag gärna vill ge honom ett par vackra manchetter, och det är ju ingen poäng att ge honom dagen efter, vill ju att han ska ha dem på sig under bröllopet. Själv så önskar jag mig ett hängsmycke till brudklänningen, och det funkar ju inte heller att få dagen efter... Jag tror att det kan kännas lika speciellt att ge varandra något på morgonen för bröllopen, som dagen efter. Hoppas jag iaf. Själva traditionen med morgongåva är inte så viktig för mig.
  • matildaochniklas

Va kul! Va blev det för nått?

Ajjse skrev 2008-03-07 16:42:20 följande:
    Idag tog jag mig i kragen och beställde min klänning! Känns gött att vara lite förutseende..
  • matildaochniklas

Grattis! Och välkommen hit till oss!

Sanfor skrev 2008-03-08 18:49:08 följande:
    Jag och min Nicklas gifter oss 27 september i Göteborg
  • matildaochniklas

Verkligen jättefin klänning! Bra väl där

Ajjse skrev 2008-03-09 10:16:54 följande:
    Det blev en Lilly! Bild finns i mitt galleri. Hade tänkt att ge mig ut i Göteborg och titta i alla affärer men det sa klick med en gång så jag ville inte ställa till det i huvudet... Det finns för mycket att välja på!!
  • matildaochniklas

Håller absolut med! Jag köpte mina skor i en vanlig butik, 400:- Dessutom kan ju använda dom massor i fortsättningen. Jag ska lägga in en bild i mitt galleri.

FoxyLoxy skrev 2008-03-11 08:13:14 följande:
    Skonie:Ha annars lite tålamod- (jag letar efter champagnefärgade ballerina skor, och i mars månad är utbudet minst sagt MINIMALT!)Men snart kommer student tider! Har man lite tur kan man hitta snygga ljusa skor i de vanliga butikerna- vilket också lite turligt innebär att man inte har lagt på 50% bara för att det råkar heta brud... skor
  • matildaochniklas

lanovia08: det är ju perfekt om man har ett par skor hemma. ta dom! det blir nog skitbra

• matildaochniklas

Lycka till när ni ska berätta! Hoppas att dom blir glada för er skull!

höstbrud2008 skrev 2008-03-12 10:35:56 följande:
    jag kommer också leta på sommar rean efter ett par låga skor, då min blivande inte är så mycket längre än jag. Dessutom vill man orka gå i dem hela dagen. Nu har vi mer eller mindre bestämt hur inbjudningarna ska se ut. Vi ska kolla lite till sen ska här pysslas. På lördag ska vi berätta för hans familj, är lite nervös då hans mor anser att äktenskap är något förfärligt. Min familj blev glada för vår skull men mamma och pappa hade lite svårt att förstå hur man kunde lägga så mycket pengar på en dag. Tusan vilka långa inlägg jag skriver...
  • matildaochniklas

Dom var jättesnygga tycker jag!

Skonie skrev 2008-03-14 20:18:33 följande:
    Hittade förresten ett par möjliga skor. Finns i galleriet, skulle gärna vilja höra lite kommenterar kring dem
  • matildaochniklas

Ja, det tycker jag att du kan göra!! Om det absolut inte skulle kännas rätt sen får du väl ha skorna till ngt annat

• matildaochniklas

Det är inte mina heller. Det är ju jättebra, då kan man använda dom mera efteråt

Skonie skrev 2008-03-15 18:13:27 följande:
    matilda.. Jag det är ju inga superbröllopiga skor direkt.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*