SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Precis så hade vi också tänkt, eftersom jag ville ge honom ett par manchettknappar. Så vi bestämde att vi skulle göra så, men sen hittade jag ett halsband som jag ville ha som det var rea på så då köpte han det till mig men ville inte att det skulle vara morgongåva eftersom jag hade valt det själv och så. Så nu ska jag iaf köpa honom ett par manchettknappar som han får direkt när jag köpt dom. Sedan blir det en liten morgongåva dagen efter.
aprilsolen skrev 2008-03-06 10:41:30 följande:
Jag funderar lite på att föreslå att vi ger varandra morgongåvan redan på bröllopsdagens morgon. Detta för att jag gärna vill ge honom ett par vackra manchetter, och det är ju ingen poäng att ge honom dagen efter, vill ju att han ska ha dem på sig under bröllopet. Själv så önskar jag mig ett hängsmycke till brudklänningen, och det funkar ju inte heller att få dagen efter... Jag tror att det kan kännas lika speciellt att ge varandra något på morgonen för bröllopen, som dagen efter. Hoppas jag iaf. Själva traditionen med morgongåva är inte så viktig för mig.