Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Ja, han är såå bra!!! haha, såg ni melodifestivalen när han gjorde en dikt till carina berg? såå bra

Troll1 skrev 2008-02-29 17:51:07 följande:
    Här är lite tips: www.youtube.com/watchHade tyckt det var jättekul om man hade haft råd med denne "gosse".
  • matildaochniklas

Åå, jag vet precis hur du känner!
    Jag hade patofysiologitenta idag och har hoppat mellan BT och böckerna hela veckan
    Höstbrud 2008 skrev 2008-02-29 19:33:50 följande:

Björn Gustafsson är ju helt underbar! Tänk att det finns människor som kan bjuda så mycket på sig själva... och låten till Carina Berg var grym, sån härlig reaktion Farmakologitenta imorgon...och kan ändå inte hålla mig borta härifrån...inte ens tentaångest hjälper
  • matildaochniklas

Aha, ok. Lycka till med farmakologin imorgon. Jag håller tummarna!
    Höstbrud 2008 skrev 2008-02-29 22:05:44 följande:

Patofysiologi *irrr* den har jag om några veckor och dessförinnan läkemedelsberäkningen
  • matildaochniklas

Synthetic: synd att du lämnar oss, men lycka till iaf!

• matildaochniklas

Jag har köpt min klänning

Synthetic skrev 2008-03-04 09:34:59 följande:
    hehe när ni blir som värst loggar jag bara ut och väntar tills stormen har lagt sig och kommer tillbaka och läser om era fantastiska bröllop Har alla tjejer här köpt klänningar btw?
  • matildaochniklas

Jag ska ge min m2b morgongåva. Jag ska göra varsin tröja åt oss, där det står Mr xxxxxxxx på hans tröja och Mrs xxxxxxxx på min, det blir ju mest på skoj. Sedan ska jag göra en hemmagjord bok till honom, blir typ som en secretbox.
    Vi funderar på att åka till egypten, fast det blir inte förrän i mars eftersom jag går i skolan och inte kan vara borta hur som helst.
    Tutik och Prasart skrev 2008-03-05 11:28:27 följande:

Himmel vad alla skriver.Jag har inte tittat in här på ett tag och det är hur mycket som hälst att läsa.men jag orkar inte läsa allt.lite nyfiekn hur det går för alla.Är det någon som ska ge sin man någon morgongova och i så fall vad?och vart ska ni på bröllopsresa?nu lysser solen här i stan hurra.
  • matildaochniklas

Jag kan inte se ditt galleri Gör det synligt för allmänheten

• matildaochniklas

Nä, det syns fortfarande inte. Hmm, jag kommer inte ihåg hur man gör. Haha, jag är inte så bra på datorer.

FoxyLoxy skrev 2008-03-05 20:02:44 följande:
    Tror jag har fixat det... om inte, hur gör man?
  • matildaochniklas

Vi tänker skicka ut våra nu i mars. Det är fortfarande många som inte vet att vi ska gifta oss

Ajjse skrev 2008-03-05 21:20:26 följande:
    Det verkar som om många av er bestämt många saker angående bröllopet redan. För mig är det dags den 13 september men har inte tänkt skicka ut inbjudningarna ännu på ett tag. När skickar ni ut era??
  • matildaochniklas

Idag är det bara ett halvår kvar!! Weeeiiiiii!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*