Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Jag hade verkligen bestämt mig för att bara ha lite ivoryfärgade pärlor, men nu är jag lite sugen på tiara. Jag kan verkligen inte bestämma mig!

kexxet skrev 2008-04-21 22:14:32 följande:
    Är det många här inne som ska ha typ tiara, brudkrona eller blommor i håret?
  • matildaochniklas

Våra toastmasters har också tackat ja! Dom första vi frågade faktiskt, skönt! Känns hur bra som helst!

Skönt att bebisen kanske kommer tidigare Här är det inte lika bra, Min brorsa ska ha barn, var beräknat till den 18:e september men nu har dom fått nytt datum, den 13:e september. Jag hoppas såå att hon kniiper in i det längsta så att dom kan vara med

Fröken förväntan skrev 2008-04-21 22:12:43 följande:

Nu har vår favorit-toastmaster och vårtavorit-värdpar tackat JA. Jippie! Det känns som om vi är i goda händer så nu är jag lite extra glad Dessutom har bästa vännens (som är gravid) beräknade "födsel-datum" flyttats från den 8:e till den 2:e september så kanske kanske kanske kan hon vara med på bröllopet. Jippie igen!
  • matildaochniklas

Verkligen jättefina!!!
    Tur att vi redan skickat våra, annars hade jag fått ångest och gjort om dom

Troll1 skrev 2008-04-21 22:55:03 följande:
    hej!Nu finns det bilder på våra inbjudningskort i mitt galleri. Vi skickade dem igår.
  • matildaochniklas

Jättefin!

Skonie skrev 2008-04-22 17:43:29 följande:
    Idag låg det ett apket i lådan innehållande MIN TIARA. Det var glittrigare än jag tänkt mig men väldigt fin. Foton finns självklart i galleriet
  • matildaochniklas

Absolut! Kag tänker använda mina massor sen, fast dom är ju inte jättetypiska bröllopsskor men ändå

Ankan80 skrev 2008-04-23 14:52:26 följande:
    Visst måste man väl kunna använda brudskorna fler än en gång?!Till andra fester menar jag..
  • matildaochniklas

Fröken Förväntan och Skonie; Jättefina klänningar!

• matildaochniklas

Jättefina! jag såg dom efter jag köpt mina brudskor men precis som fröken förväntan skulle jag bli alldeles för lång i dom.
    Snart fru Wennerström skrev 2008-04-24 17:28:06 följande:

Hihi^^dem här skorna köpte jag idag www.dinsko.se/Dam/Modeller/Ballerinor-och-pum...suuuupersöta! jag har dock redan köpt mina brudskor, och hade tänkt mig att ha dessa i sommar! dem är jättesköna och absolut ett par tänkbara brudskor för er som inte köpt några ännu
  • matildaochniklas

När jag bestälde min bukett sa hon att det kanske skulle finnas ranunklar då. Hon kanske bara ville låta mig få hoppas

Helena Johansson skrev 2008-04-23 22:10:45 följande:

Åhhh en fråga till om blommor... Jag älskar ranunklar men finns de att få tag på 6 september tro? Hoppas nån vet
  • matildaochniklas

Ja det kan jag tänka mig. Hon sa att jag skulle komma tillbaka i augusti så skulle vi kolla ut så att alla blommor fanns då. Jag får väl ta någon annan vacker blomma annars

kexxet skrev 2008-04-24 21:26:19 följande:
    Det måste nästan vart så, för att vi skulle göra en brubukett i augusti och då fanns det inga ranunklar..Men man vet ju aldrig dom kanske special beställer, men då blir det dyrt.
  • matildaochniklas

Usch! inatt hade jag en hemsk dröm!!! när vi kom tillbröllopet påpekade prästen att vi glömt bort att ansöka om hindersprövningen!!! fy så gräsligt!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*