SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Jag hade verkligen bestämt mig för att bara ha lite ivoryfärgade pärlor, men nu är jag lite sugen på tiara. Jag kan verkligen inte bestämma mig!
Jag hade verkligen bestämt mig för att bara ha lite ivoryfärgade pärlor, men nu är jag lite sugen på tiara. Jag kan verkligen inte bestämma mig!
Våra toastmasters har också tackat ja! Dom första vi frågade faktiskt, skönt! Känns hur bra som helst!
Skönt att bebisen kanske kommer tidigare Här är det inte lika bra, Min brorsa ska ha barn, var beräknat till den 18:e september men nu har dom fått nytt datum, den 13:e september. Jag hoppas såå att hon kniiper in i det längsta så att dom kan vara med
Fröken förväntan skrev 2008-04-21 22:12:43 följande:
Verkligen jättefina!!!
Tur att vi redan skickat våra, annars hade jag fått ångest och gjort om dom
Jättefin!
Absolut! Kag tänker använda mina massor sen, fast dom är ju inte jättetypiska bröllopsskor men ändå
Fröken Förväntan och Skonie; Jättefina klänningar!
Jättefina! jag såg dom efter jag köpt mina brudskor men precis som fröken förväntan skulle jag bli alldeles för lång i dom.
Snart fru Wennerström skrev 2008-04-24 17:28:06 följande:
När jag bestälde min bukett sa hon att det kanske skulle finnas ranunklar då. Hon kanske bara ville låta mig få hoppas
Helena Johansson skrev 2008-04-23 22:10:45 följande:
Ja det kan jag tänka mig. Hon sa att jag skulle komma tillbaka i augusti så skulle vi kolla ut så att alla blommor fanns då. Jag får väl ta någon annan vacker blomma annars
Usch! inatt hade jag en hemsk dröm!!! när vi kom tillbröllopet påpekade prästen att vi glömt bort att ansöka om hindersprövningen!!! fy så gräsligt!