SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Nu har jag nästan knåpat färdigt med inbjudningarna
Nu har jag nästan knåpat färdigt med inbjudningarna
Till alla er som inte får grattis och jublande reaktioner: GRATTIS!!! Jag är helt övertygad om att ni kommer att få en underbar dag! Tänk bara att få dela resten av livet tillsammans med era makar Det kan ingen i hela världen sätta stopp för!
Nu har jag postat våra inbjudningar
Hoppas att vi inte har glömt någon!
Hör ni alla septemberbrudar, hur mkt ska ni ha på er på bröllopet? min klänning är axelbandslös, borde jag ha något mer upptill? hur gör ni?
ja, det är sant! jag får väl kolla runt lite och se vad jag hittar
Nej, det är det nog inte! Men vi har inte berättat för fler än allra närmaste familjen så vi vill att våara övriga gäster ska kunna planera in det i tid. Det är några stycken som jobbar och bor utomlands.
Jag har gjort allt det utom att bokat tårtan.
Min mamma sa idag att hon såå gärna ville börja sticka igen, att hon kände sig sticksugen
Så då sa jag att hon kunde sticka en cape till mitt bröllop, hon blev jätteglad! Jag sa det mest på skämt för jag trodde aldrig att hon skulle vilja. Så nu kollade jag på sidan och det fanns ju mkt fint, jag fastnade för den som hette 86-1, så imorgon ska jag visa mamma. Tack för tipset!
Snart fru Wennerström skrev 2008-03-19 19:39:25 följande:
Vart har du fått tag på din brosch? Jag ska åka till min mormor idag, kanske kan kolla om hon har nån som jag kan få låna!
Snart fru Wennerström skrev 2008-03-21 10:15:52 följande:
Okej. Nja, tänkte väl kanske inte följa det men har ändå gärna nåt från mormor eftersom hon står mig såå nära!
Snart fru Wennerström skrev 2008-03-21 10:27:15 följande: