Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Jag med.

Skonie skrev 2008-04-25 16:54:30 följande:
    lanovia; jag tycker det är finare med bara stjälkar.
  • lanovia 08

Välkommen Neri05!

För mig som drömt knäppa drömmar i en evighet är det så underbart att höra att ni andra också har börjat.

Vi har så gott som klart för oss vad vi skall ha för mat.
    Förrätt: laxcheesecake.
    Huvudrätt: Buffé här har vi inte riktigt färdigt vad som skall ingå, men typ
    Efterrätt: tårta

• lanovia 08

Ja verkligen toppenpris! Jag skall till floristen hemma med mamma på fredag. Hoppas på ett minst lika bra pris.

Hur brukar tärnans bukett vara? Som brudens fast mindre, eller skall det vara något helt annat?

• lanovia 08

Ok. Vad svårt det är. jag vet typ hur min egna bukett skall se ut. Men tärnans strular till det. Hon tyckte iof min var supersnygg så det kanske är en bra idé att bara ta en mindre.

Skonie lycka till på rek-resan. Hoppas allt löser sig för er!

Välkommen lolinona!

• lanovia 08

Har provat min några gånger. Först bara för att den var så fin. Sedan måste jag ju bara prova med bH:n jag skall ha till, och ytterligare en gång med sjalen och inte att förglömma skorna. Skall nog snart komma på en ny anledning.

• lanovia 08

Ojoj var några sidor att läs ikapp. Kommentera på inläggen försöker jag mig inte ens på, för då får jag hålla på en halv dag tror jag.

Nu har jag ialla fall beställt blommor till brudbuketten och tärnbuketten. Skönt för allt som blir klart.
    I lördags träffade vi prästen också. Blev så skrämmande verkligt då. Nu är det verkligen bara 4 månader kvar!!!

• lanovia 08

Oh det missade jag. Hade fullt upp med att så gräs.
    När går reprisen av plus?
    Ikväll skall tydligen Laila bakar på TV4+ baka bröllopstårta. Tyvärr får inte vi in den kanalen.

Nu skall jag gå och posta hindersprövningen och blanketten för byte av efternamn. Nu är det definitivt om 4 mån byter jag verkligen namn! Känns skumt. Hur går ni andra med efternamnet?

• lanovia 08

Du bokar resan i ditt nuvarande namn. Det viktiga är att det står samma namn på biljetten och passet.

ja nu är det mindre än 4 mån kvar! Jag längtar också, massor! men samtidigt är det skönt att ha tiden på sig så man hinner göra klart allt. Finns ju lite kvar att pyssla med.

• lanovia 08

Våra blanketter ligger redan på brevlådan. Skatteverket kommer bli överrösta av septemberbrudpar nu.

ja nu är det verkligen på riktigt. Det är inte längre något vi planerar för som händer om massa månader. Nu är det verkligen nära.
    Träffade prästen ihelgen och det gav precis samma känsla. Shit! nu händer det snart! Men gud vad underbart det skall bli.

• lanovia 08

Nej, på våra papper stod en annan adress. Högst upp i vänster hörne stod den.

Helena Johansson skrev 2008-05-07 21:16:26 följande:

Har letat lite på Skatteverkets hemsida och det verkar som om man ska skicka in det till "sitt" skattekontor där man är skriven.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*