Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Sanfor skrev 2008-03-27 09:47:37 följande:
    hur gör man för att komma med på TS-listan?Vi gifter oss 27 september i Göteborg
    Du får själv kopiera sista listan och lägga till dig. Jag letade upp den som jag tror var senast, hoppas nu inte någon ramlar bort. jag kopierar in den här så kan alla nya lägga till sig. Välkomna förresten.

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    magnolian (Helsingborg)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)

27 september

Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg
    höstbrud2008 (Nyköping)
  • lanovia 08

Ojoj här har ni legat i under helgen. Nu är vi tillbaka från Tyskland. Några tusenlappar fattigare men en hel del alkohol rikare. Fast vi är ändå glatt överraskade över hur "billigt" det blev.

Vad gäller inbjudningar så skrev vi bara på kuvertet vilka det var till. I de fall det finns barn med i bilden har vi skrivit föäldrarnas namn och sedan sagt till dem att de får göra som de vill med sina barn. De är hjärtligt välkomna om de vill ha med dem. Detta gäller för alla utom min bror, hans barn SKALL vara med.

• lanovia 08

Vi handlade det mesta på Pråmen i Puttgarden. Vi sov i Lübeck så på lördagen åkte vi ut till Citti markt och kollade på deras sortiment och priser. Överlag var Pråmen billigare.
    Det mousserande vinet vi köpte var dock 0,7 Euro dyrare och någon bag in box var 1-2 euro dyrare.(inte så mycket pengar) Men som sagt det mesta var billigare där. Så skall man bara ner och handla över dagen kan man lika gärna stanna på Pråmen.

Vi hittade inget annat som var värt att köpa där. Bortsett från vanlig dricka för det var också billigt på Pråmen.
    Men annars såg vi inget annat som vi ville ha eller som var billigare där.

• lanovia 08

Jag har länkarna: www.calle.dk och www.border-shop.dk

Det beror sig väl var man bor kanske men vi tjänade absolut på resan. vi räknade ut att på alkoholen har vi tjänat runt 3500 kr. Vi bor i Göteborg så för oss kostar bensinen lite under 1000 kr, alltså har vi då fortfarande tjänat 2500 kr. Nu gjorde vi iof en lillsemester av det med våra föräldrar så med den resan gick vi plus minus noll. Men hade vi åkt fram o tillbaka samma dag hade vi gått plus.

När ni funderar mellan calle och pråmen kolla noga upp vad de har för tillfälliga erbjudanden. T.ex fick vi tre flak öl för 100 kr på pråmen, något som inte skyltades jättestort med.

Skonie, vad blev det för frisör? För jag antar att det blev någon här i gbg?

• lanovia 08

Ok, aldrig hört talas om. Det blir säkert superbra.

Oh, vilken längtan jag drabbades av. Vill gifta mig nu!!!! Men 5 mån kvar...

• lanovia 08

Jag tycker den högra var finast.

• lanovia 08

Ja den med våg. Vad jobbigt att den är dyrare. Men jag tyckte absolut den var finast. Den andra är också fin så bestämmer du dig för att hålla dig till det billigaste så blir det absolut bra ändå.

• lanovia 08

Låter bra! Och tänk på att det är ju faktiskt "bara" 300 kr skillnad.

• lanovia 08

Ja men då så! Då är det ju inga problem.

• lanovia 08

Allt under kontroll här också. Nästa sak att ta tag i är väl att beställa min ring och börja med festhäftena. Men känns inte som någon större panik.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*