Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Ojdå... även om vi som gifter oss den 6 september leder så tycker jag nog att vi skall låta de andra vara med också.

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)

27 september

Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg
    höstbrud2008 (Nyköping)
    Gottelina (Hässleholm

• lanovia 08

Tänkte sätta mig och klura lite på presentationen av gästerna till festhäftet. Det är inte helt lätt. Vi började med det här om dagen. Men vissa vill man skriva en hel uppsats om och om andra vet man inte alls vad man skall skriva. Svårast är helt klart respektive som man inte alltid känner så bra.

• lanovia 08

Vad roligt!!

Skonie skrev 2008-04-15 17:24:08 följande:
    min klänning är klar! åh, den är snart här. hos mig! :)
  • lanovia 08

Skonie, den blir säkert jättebra när du ser den. Och annars har du ju som du sa, 5 månader kvar.

Fröken förväntan, förstår precis vad du menar. vi blandar svåra med lätta. Betar av dem par för par. Man behöver ju någon lätt in emellan för att hålla lågan uppe.

• lanovia 08

Inte en dum idé. Fast vi rimmar inte på våra. Gör ni det? För oss gick det som överkurs, känner inte att vi är så bra på det. Försöker bara skriva roligt om alla.

Fröken förväntan skrev 2008-04-15 19:49:41 följande:

Vi borde kanske starta en sidotråd där man kan lägga upp sijna presentationer för några av våra gäster borde ju ha samma yrken/intressen så att man kan sno vissa delar
  • lanovia 08

Skonie, håller tummarna för dig.

• lanovia 08

hehe.. nej jag känner itne heller er fröken förväntan. Jag tittar faktiskt in på allas bröllopssidor med en viss spänning. Tänk om man skulle känna paret...

fröken förväntan, gör det! Det går säkert att ta lite hjälp av varanra. Nu skall jag sätta mig i Tv-soffan och klura lite.

• lanovia 08

hehe.. än dröjer det allt innan ni är ikapp oss. I tävlingen 6sept - 20 sept står det nu 20-9.

Skonie blir det tiaran med vågen? Tänk på att du kan sälja den sen så ha ingen ångest över priset!

Fröken förväntan, bra att du öppnade en ny tråd. Skall se om jag har något att bidra med när jag kommer hem till papprena. Men era känns så mycket mer anvacerade än våra, ni rimmar ju.

• lanovia 08

Ja vi skall ha solist. har sådan tur att vi har en superduktig sångare i den orkestern jag spelar så henne har vi "anlitat".
    Låtarna hon skall framföra är Curly Sue med Takida och den svenska varianten på From this moment.
    Sedan skall hon och några till stå för musiken unden festen också.

Skonie, ja vi börjar nog fatta vid det här laget att det inte är kyrkan som gäller för er.

• lanovia 08

hehe... gött att höra. Det är på tiden att någon mer börjar med dessa ångestdrömmar.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*