• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • jelikr

Väntar fortfarande på alla svar.
    Imorrn är det en vecka kvar till OSA och vi vet bara 59 av 102 , bara lite mer än hälften.
    Det vill till att det börjar rassla in svar nu så inte värdinnan måste sitta och ringa runt till så många.
    ¨å tråkigt att vänta så länge , kan ju inte göra så mycket då

• L 76

vi väntar svar från 7 st och vi har oxå bara en vevka kvar till osa. jag förstår er det är ju jättemånga som inte svarat! jag fattar inte varför det ska vara så svårt att svara med en gång, varför ska de alltid vänta till sista dagen?

• Champis_Sanna

Idag har vi äntligen fått höra ifrån prästen. Han hade tid nästa vecka, vi gifter oss då så vi krävde denna veckan. Nu ska han komma hit på torsdag och nerverna spelar rätt bra. Som trassel sa så kommer det kännas mer verkligt efter mötet.

• bartan

Hallå på er! Vad tiden börjar rinna undan.
    Har börjat betala av det som går nu och allt tyks vara under kontroll.
    Imorgon ska jag iväg och göra min secret box, lite blandade känslor.

• Ninni74

Åh jag e med pirrig ska göra min secret box på fredag.
    hoppsa det blev jätte bra.

• jelikr
    bartan skrev 2008-04-22 22:07:51 följande:
    Hallå på er! Vad tiden börjar rinna undan. Har börjat betala av det som går nu och allt tyks vara under kontroll.Imorgon ska jag iväg och göra min secret box, lite blandade känslor.
    Vi måste få höra hur det gick med boxen sen
  • bartan

Tjejer, nu är det gjort!!
    Kanonroligt. Blev rejält sminkad och fixad i håret, ca 1,5 timmar. Sedan på med korsetten och bröllopsskorna. Fick ligga på golvet och se förförisk ut. Min fotograf hade en lapp med dem bästa poserna som vi gick igenom.
    Sedan bytte jag om till ett svart BH-set och då körde vi skuggbilder. Det var så roligt att jag slängde BH´n till slut och bara höll för händerna för brösten. Allt för mannen!!!
    När man väl började släppte alla hämningar.

• Champis_Sanna

bartan:
    Vad modig du är! Hoppas ni båda blir nöjda med bilderna

• RDF

bartan. låter nog som att han kommer bli nöjd med bilderna!

Idag har jag varit till frissan och gjort slingor så det ska passa bra med löshåret som är i olika färger. Blev jättefint och löshåret var också jättefint. Känns bra!

Bukett är beställd och kommer att gå i olika rosa nyanser vitt och grönt, allt från lime till mörkgrönt.

Jag som hade bestämt att inte fixa naglarna beställde tid för det idag. Ähh vad sjutton ska jag fixa till resten och lägga så mycket pengar på kläder, smink och hår så är det lika bra att köra fullt ut! Samma sak med underkläderna.

Först tänkte jag klämma in mig i en sån där "hålla-in-fettet strumpbyxa" men nu har jag beställt stay-ups efter att jag fick tag på en BH i megastl. som gick att knäppa om till halterneck så nu kommer jag att vara så fin jag kan inifrån och ut.

Måste bara tillägga att det var lite korkat att lämna klänningen till sömmerskan INNAN jag köpt Bh. Hahaha... Nu fick de stackars "tubsockorna" som dottern ammat och dragit i, i snart ett år ett rejält lyft och halterneckbanden är för långa, så nu måste jag lämna in klänningen igen... tur att hon är billig och duktig!

• trassel

Härligt att det gick så bra! Tror det kommer uppskattas till tusen!

Vi kom precis från mötet med prästen, är så lugn nu! Han var så urgullig! En liten äldre man som lät oss vara med och tycka och tänka och så, super! Känns i magen att det är nära nu! =)

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08