• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • Champis_Sanna

Jag har fått veta att min hippa blir nästa vecka... vet dag och tid också *S* Bra med folk som skvallrar annars hade jag varit jättenervös. Ännu mer alltså

• trassel

Haha, jasså de kunde inte hålla sig! Mina nära tiger som muren.. Men nu mer än någonsin så därför gissar jag på nu till helgen.. Vad hoppas ni att ni får göra?

• maddier

Jag gifter mig 3.e maj och väntar också på "hippa". Tjejerna från jobbet tog mig för en vecka sen och det är skönt att det blev så långt före bröllopet. Däremot min hippa som tärnorna ordnat blir troligen en eller två veckor före bröllopet och jag känner nu panik över att helgen som börjar imorrn är den sista innan bröllopet som vi kan handla o ordna saker till bröllopet. Kanske inte jättemycket kvar som ska göras men det är alltid nåt man kommer på så där...
    Jag får se fram emot vår lilla minisemester efter bröllopet istället. Känner att kroppen börjar ta lite stryk av allt mitt planerande när jag borde sova t ex.

• Soinlove

Hej, alltså vi gifter oss den 17 maj och jag har varit ganska lugn, men nu har jag börjat drömma... I natt drömde jag att min kille typ kom sent till vigseln och att han hade ljusa byxor och en blå skjorta som var uppknäppt och allt blev hur fel som helst... haha, så sjukt.
    Jag tror jag börjar bli lite nervös, lite nervös för att liksom stå i centrum sådär en hel dag, visst kommer det bli hur kul som helst oxå, men ändå lite pirrigt ju, nån som känner igen sig? Sen vill jag oxå säga att jag har oxå massor kvar att fixa, men jag försöker tänka en sak och en dag i taget... och så försöker jag komma ihåg att njuta, tänk hur kul det här är...

• JohanoCissi

min tärna har stora planer för min hippa så jag känner att jag helst vill slippa den.......dem tiger oxå som muren, men eftersom jag jobbar varannan helg och vi har vissa helger uppbokade redan så är det inte så svårt att räkna ut när det kan tänkas bli........

• tobecomemrsstrauss

jag har också luskat ut när jag ska bli hippad!! Det blir den 26:e så jag kan slappna av nästa helg=)

• bartan

Jag tror inte jag får någon då ingen av vännerna är inbjudnaoch räknar inte med att mamma och svärmor ordnar någon.

• tobiasochlinda

va tråkigt, jag bävade inför min hippa, men när den väl var över så var det enbart roligt att fått uppleva den.

• Veronica70

Folk som inte svarar på osa!!
    Blä vad trist, sista dagen var igår, så nu blir det till att ringa till vissa som ej behagat svara, trist! :(
    (Det är bl a min svärmor som inte tänker svara för att vi (eller hennes son) inte dansar efter hennes pipa, tycker att när hon blir bjuden (vilket inte var självklart) så kunde hon också ta chansen att bjuda till.) Men vill man inte ska man inte komma, men vanligt hyfs tycker man att folk kunde ha!

• jelikr
    tobiasochlinda skrev 2008-04-11 10:02:14 följande:
    va tråkigt, jag bävade inför min hippa, men när den väl var över så var det enbart roligt att fått uppleva den.
    Jag hoppas det blir så för mig med...
    Jag avskyr att stå i centrum på det viset och måsta göra fåniga grejer , så jag hoppas de känner mig så pass väl att de vet det..
    Jag skulle lika gärna kunna få en panikattack om det blir för jobbigt!!!
    Är faktiskt väldigt orolig för min hippa och jag har inte den blekaste när det kan bli....
Svar på tråden tjohoo majbrudar -08