• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • L 76

Oh Gud vad jag blev glad, PUH!

jag fick för mig igår att mannen skall sitta till höger om mig så jag flippade ut totalt igår.

TACK för det!!

det är nog nerverna, alla frågar mig om jag är nervös och jag säger nej inte än. Men jag tror det är det jag stressar och nervar samtidigt

imorgon är min dag bokad från morgon till kväll, sitter med finputsningen idag av fest häftena. allt blir så bra....hoppas jag

• jelikr

L 76 skrev 2008-05-21 16:04:18 följande:

Oh Gud vad jag blev glad, PUH!jag fick för mig igår att mannen skall sitta till höger om mig så jag flippade ut totalt igår.TACK för det!!det är nog nerverna, alla frågar mig om jag är nervös och jag säger nej inte än. Men jag tror det är det jag stressar och nervar samtidigt imorgon är min dag bokad från morgon till kväll, sitter med finputsningen idag av fest häftena. allt blir så bra....hoppas jag
    Det är garanterat nerverna. Jag har helt plötsligt börjat tycka att allt från bordsplacering till meny är fel och vi gifter oss om 1,5 vecka. Försöker intala mig själv att det baaaaara är nerver och att vi iiiiinte ska ändra på nåt
  • pandis2405

Nu är det bara ett par dagar kvar! Idag var sista dagen på jobbet, jag fick massor av lyckönskningar när jag gick hem. På vägen hem passade jag på att gå och fixa ögonbrynen. Aj, aj.
    Nu är det två fulldagars planering...

• hjartan

Här jobbar vi också för högtryck. Innan tycker jag att allt har gått smidigt men de senaste dagarna verkar vi upptäcka småmissar hela tiden. Inga katastrofer än, men iaf så att det är lite irriterande.

Har sparat en del fixande till denna näst sista vecka eftersom min syster just kommit hem från Spanien. Vet att hon gärna vill hjälpa till med sånt.

• Champis_Sanna

Passar på att önska alla blivande Lycka till imorgon och GRATTIS i förskott

• hjartan

Grattis alla ni som gifter er igår! I Skåne hade vi iaf fint väder.

I fredags blev jag och en tjej som också ska gifta sig överraskade av nästan alla våra kollegor. Vi blev meddragna på stan och vi hade en trivsam afterwork som de bjöd oss på. De överlämnade också en present. Trevligt och inget alls jag hade förväntat mig.

Nu är våra festhäfte helt klara. De blev inte helt perfekta, men det är så små detaljer att det är bara vi som ev kommer att tänka på det.

• jelikr

Vi träffade prästen och övade i kyrkan idag. Det började kännas lite bröllopsnerver när man skulle träna på löftena
    Det blir nog superbra.
    Hoppas på samma väder som i helgen nästa helg oxå fast gärna lite mindre blåst.
    Det är bra om det inte är allt för varmt , huvudsaken är att det inte regnar....

• L 76

Tack alla. Nu är man fru och ärligt talat jätteskönt att det är över .
    Allt planerande resulterade i en helt underbar dag. jag bor i skåne så vi hade kanonväder hela dagen.

Tack alla för tips o ideer stöttning mm, ni är guld värda!

nu åker vi iväg med vår husvagn och har semester med barnen ( det behöver de med, det har blivit osidosatta mkt på senare tid )
    Vi hörs tjejer!

Kram Linda

• jelikr

L 76 skrev 2008-05-26 08:50:57 följande:

Tack alla. Nu är man fru och ärligt talat jätteskönt att det är över .Allt planerande resulterade i en helt underbar dag. jag bor i skåne så vi hade kanonväder hela dagen.Tack alla för tips o ideer stöttning mm, ni är guld värda!nu åker vi iväg med vår husvagn och har semester med barnen ( det behöver de med, det har blivit osidosatta mkt på senare tid )Vi hörs tjejer!Kram Linda
    Stort GRATTIS och ha en skön och avslappnande husvagnstripp
  • hjartan

Nu är det inte långt kvar. Ska jobba idag med, men är ledig imorgon. Ska duka ikväll.

• bartan

Nu är det inte långt kvar tills alla majbrudar byter form till majfruar. Vad det gick fort

• halo08

Jepp, det går så fort om ynka 2 dagar är det dax..

• jelikr

Igår kväll ställde vi upp alla bord , dukade och grejade ,så nu är det inte sååå mycket att göra imorrn.
    Det känns skönt så kanske man kan få en tidig kväll...

• tobecomemrsstrauss

Snart dax...Jag mår illa hela tiden och har fått svinkoppor förra helgen på hakan, jättekul...fick penicillin i onsdags, men tänker dricka alkohol ändå=) Typiskt!! Bara 2 dagar kvar!! jag har lagt ut nästan 1000 kr bara för att kunna sminka över "såret" någorlunda+ 2läkarbesök+ medicin....dyrt!??

Jag önskar alla brudar lycka till...

• hjartan

Dukat och klart. Två gäster lämnade återbud ikväll pga sjukdom, så det blev till att göra om bordsplaceringen. Löste det ganska smidigt men får ju göra om tavlan med bordsplaceringen och lite i festhäftet. DET får bli morgondagens problem för nu är det dags att sova lite.

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08