• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • RDF

Hur känns det nu när det börjar närma sig?
    Jag var en vecka efter och trodde att det var 1 v längre kvar tills idag. Då blev jag helt nojjig och fick för mig att jag inte ville längre. hihi... blev skitnervös och fick gåshud, blev tvungen att gå ut och kyla av mig och ut i skogen och "flippa ur" lite. Hahaa... jösses det är stort! Man ska bli fru!

• halo08

hjartan

Vi måste vara bland de sista, om inte allra sist. 31 maj kl 15.30.

Ni är inte sist...Den 31 Maj kl. 16.00 klämtar klockorna här!

• Champis_Sanna

Vi blev precis av med m2b:s bestman... känns jättekul Denna dagen har inte varit rolig och nu har jag ännu mer att göra imorgon *suck*

• hjartan

halo08: Du och EmmaiLagga verkar vara sist.

Champis_Sanna: Så trist! Hoppas att allt ordnar sig till det bästa trots allt. Lite sömn nu kanske så vaknar du upp till en ny, förhoppningsvis bättre dag, imorgon.

• Champis_Sanna

hjartan:
    Tack. Jag ska slänga mig in i duschen sen blir det sängen. Imorgon vill jag inte ha några bekymmer eller nya överraskningar.

• Godisråttan

Känns som det mesta är klart nu. Ska lämna allt till slottet imorgon så vi inte behöver tänka på något på lördagen.

Någon som vet hur man kan se mindre svullen ut(vid mens)?

• MissNiss

Vet inte vad som hände med mitt inlägg...hm.

I måndags var jag o hämtade min ring och lämnade in våra förlovningsringar för putsning...känns tomt utan ring...

Jag börjar bli ganska nervös...eller börjar...det har jag varit ett tag nu
    Jag hoppas att alla kommer få en trevlig dag och att det inte blir för stelt...

Igår gjorde vi klart gästpresentationerna (vi gjorde det lite krångligare och rimmade på alla gäster) och överlämnade festprogrammet till vårat toastmasterpar...så nu kan vi bocka av en sak till på listan...

Hur känner ni?? Börjar ni bli nervösa??

MissNiss skrev 2008-05-01 07:58:23 följande:
    Jag hämtade
  • Godisråttan

Jag har varit så stressad på nya jobbet att jag inte hunnit bli nervös men börjar bli nu.

• jelikr

Jag har varit nervös ett bra tag nu men mest för möhippan.
    Igår hade vi sista osa och det är 4 personer(3 sällskap) som inte hört av sig så det blir för värdinnan att ringa till dem på söndag om de inte hört av sig innan dess
    Nu kan man äntligen börja titta på bordsplacering och sånt , skönt!!!
    Det känns som det är en hel del kvar att göra , men vi gifter oss ju inte förrän 31/5 så det är ju ett tag kvar.
    är bara rädd för att tiden kommer gå ganska snabbt dit ändå.

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08