• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • bartan

Det som är roligt med det hela är att m2b inte har en susning. Ska bli roligt att välja ut bilderna om en vecka. Skulle ha åtta men det lutar åt 16 istället. Säger en som är kritisk mot att visa sig halvnaken.

• halo08

Jag har ju haft funderingar på en secret box tidigare, men inte hittat nån fotograf, men nu när jag hör hur du detgick för dig så ångrar jag mig nästan att jag inte letade mer... men var det inte liite jobbigt??

• L 76

Hahaha... Nu fick de stackars "tubsockorna" som dottern ammat och dragit i
    [/citat]

ha ha! det var ett roligt uttryck, det har jag aldrig hört förrut! jag kallar mina två utammade för taxöron men tubsockor var kul.

Man lär sig nåt nytt varje dag...

• halo08

Vi träffade prästen i går. Kanske lite tidigt eftersom vi gifter oss den 31 maj, men det kändes bra. Fast vi träffades i kyrka noch vi gick igenom hur man gör mm. Då när vi står där framför prästen vid altaret började jag nästa tjuta. Det blev så "verkligt" vi ska verkligen gifta oss!! Underbart

• bartan

Det kändes lite svårt att klä av sig inför en främling men det var bara vi två och vi hade pratat mycket innan om vad jag kände. När det väl var dags att börja åka jackan av. Var lite svårt med poserna bara, snacka om träningsvärk.
    Men värt mödan!

• halo08

Roligt att det kändes bra..
    Men jag kanske kan be m2b ta några fina kort på bröllopsnatten i stället...*fniss*

• hjartan

Här blir det ingen secret box tyvärr. Med mindre kilo på kroppen skulle jag kanske överväga det. Men något nytt att visa upp för m2b på bröllopsnatten får det iaf bli.

• tobiasochlinda

jag känner mig smått panikartad, har inte gått ner spec i vikt utan känner mig fortfarande tjock..... bröllopet är om 1 v så börjar bli sent å göra nåt åt det... däremot har jag satt i löshår, och det blev jättefint!

• FruFA

Jag har oxå försökt gå ner i vikt, men inte kommit "i mål".
    Nu har jag köpt en Vollers-korsett som håller in
    Vi gifter oss om på lördag om två veckor...

tobiasochlinda skrev 2008-04-24 07:56:01 följande:
    jag känner mig smått panikartad, har inte gått ner spec i vikt utan känner mig fortfarande tjock..... bröllopet är om 1 v så börjar bli sent å göra nåt åt det... däremot har jag satt i löshår, och det blev jättefint!
  • pandis2405

Arrrgh, jag kommer att ha mens på bröllopet och efterföljande bröllopsresa. Jag fick den nämligen idag och nu är det 30 dagar kvar, så det är kört.

Det värsta är att jag hade räknat ut att det skulle tajma bra, men så kommer den en vecka försent

Jaja, jag får väl fixa såna där skjuta-upp-piller och hoppas att jag inte får några biverkningar.

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08