• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • hjartan

Här står allt helt stilla... Blä... Idag är en sån dag då jag inte borde stigit upp ur sängen.

Imorgon kan det iaf bara bli bättre. Ska till sömmerskan då!

• jelikr

Jag blev hippad i lördags.
    Har varit hur orolig som helst jättelänge men hade inte behövt oroa mig ett dugg , det var bara en sån underbar dag.
    Är såååå trist att den är över nu

• ina ina

Grattis till alla nyagifta!

Är det bara jag som önskar att jag inte blir hippad?? tror visseligen inte att jag blir det heller

Här har det hänt galna grejor idag, dagen började med att jag avbokade präst och kantor för att sedan boka en vigselförättare istället - så det blir en borgelig vigsel istället, kyrkan vi hyr ägs av museumet så den står utanför svenska kyrkan vilket gör att vi kan göra som vi vill där och raskt efteråt började jag leta ny festlokal, den vi hade bokat kommer inte att funka för oss, på fjärde stället fick jag napp och bokade den istället - nu känns det hur bra som helst!

• Syrran79

Grattis alla som blev fruar i helgen!!!!

Själv satt jag i godan ro o trodde att allt var klart inför den stora dagen 17/5....men nej.....Då ringer de från brudbutiken och berättar att tärnans klänning som skulle kommit som igår 5/5 lämnar England på lördag 10/5 och har vi tur...som de kallade det....så har de klänningen på torsdag och fixar allt medan tärnan är där o provar. Vi beställde klänningen 10/1 för att vara på den säkra sidan men vad fick man för det???? Hoppas det löser sig för det är inte lätt att hitta en ny med kort varsel. Var bara tvungen att skriva av lite aggression.

• bartan

Stort grattis till er som har haft er STORA dag. Vi andra räkar ner

• jelikr
    Syrran79 skrev 2008-05-06 02:27:58 följande:
    Grattis alla som blev fruar i helgen!!!!Själv satt jag i godan ro o trodde att allt var klart inför den stora dagen 17/5....men nej.....Då ringer de från brudbutiken och berättar att tärnans klänning som skulle kommit som igår 5/5 lämnar England på lördag 10/5 och har vi tur...som de kallade det....så har de klänningen på torsdag och fixar allt medan tärnan är där o provar. Vi beställde klänningen 10/1 för att vara på den säkra sidan men vad fick man för det???? Hoppas det löser sig för det är inte lätt att hitta en ny med kort varsel. Var bara tvungen att skriva av lite aggression.
    ÅÅÅÅ va jobbigt!!! Hoppas det ordnar sig med klänningen , håller tummarna
  • JhS2008

Blev också hippad i helgen! Vännerna var helt underbara! Blev jätteglad och alldeles rörd

• RDF

syrran79 såååå tråkigt! Usch! Inget man vill ska hända!

• le dauphin

Jag är nu mer fru

Dagen kunde inte blivit bättre. Allt rullade på...regnet slutade och solen tittade fram bara för oss *ler*

Vill ta tillfället i akt att tacka den som kom på vattenfast mascara trots alla lyckotårar så klarade sig sminket och jag slapp vara randig i ansiktet...

• MissNiss

I måndags träffade vi prästen och övade i kyrkan...guud så närvöst och då var bänkarna tomma

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08