• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • JohanoCissi

mmm, du har nog rätt....

SusanneLee skrev 2008-03-31 18:23:29 följande:
    Skicka ett mail eller sms! Det kan ju faktiskt vara så att alla inbjudningar inte kommit fram...
  • SusanneLee

Det kommer jag att göra. Jag måste ju veta så att jag kan planera! Och det vore verkligen synd om man råkade "strunta" i någon bara för att inbjudan inte kom fram!

• JohanoCissi

Idag har faktiskt alla resterande hört av sig på nåt sätt så nu kan jag andas ut och börja med planeringen igen.

• jelikr
    JohanoCissi skrev 2008-04-01 14:39:40 följande:
    Idag har faktiskt alla resterande hört av sig på nåt sätt så nu kan jag andas ut och börja med planeringen igen.
    Vad skönt!! Hur många inbjudna hade ni och hur många tackade nej???
  • JohanoCissi

vi hade 79 inbjudningar och alla kommer utom 3 st. Så det var en glad överraskning att så många kunde och ville komma. Men det är ju klart: Det är ju årets FEST .

• bartan

Jag satte ett alldeles för sent osa. Vi väntar fortfarande på svar.Vill forsätta med planeringen nu!

• JohanoCissi

inte många dagar kvar nu......hur känns det? Jag håller på att dö så mycket som jag längtar

• trassel

Jag förstår inte hur dagar kan gå så fort samtidigt som de går så långsamt! Massor att göra, bråttom känns det, smtidigt vill jag bara at tiden ska springa! Vill att det är 10 maj nu!!!

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08