• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • JohanoCissi

jag håller på o lär min sambo vals, går sådär. I värsta fall får vi typ dansa "tryckare" eller nåt. Vi ska ha Kenny G:s "love song som är helt underbar. Älskar den. Finns att lyssna på på youtube.com

• FruFA

Vi skall dansa vals - men vet inte till vilken låt ännu...

JhS2008 skrev 2008-03-19 19:04:16 följande:
    Har ni funderat något kring bröllopsvals? Ska ni dansa, och i så fall till vad?
  • pandis2405

Vi har skippat själva valsen, men ska dansa. Blir till Bo kaspers "Undantag"

• JhS2008

Ska ni gå någon kurs innan eller har ni tillräckliga kunskaper ändå?

FruFA skrev 2008-03-19 19:34:43 följande:
    Vi skall dansa vals - men vet inte till vilken låt ännu...
  • hjartan

Jag ska försöka att lära sambon dansa vals eftersom jag kan själv. Får väl se hur det går. I värsta fall får det bli en tryckare istället. Fast det är nog dags att börja träna om vi ska hinna med det också.

Vi kommer att valsa till Där gullvivan blommar med Grymlings.

• MissNiss

Vi ska dansa vals och funderar på att gå till någon som kan lära oss att dansa..ev. ska vi göra någon överraskningsdans oxå...vi är inte speciellt bra på att dansa...
    Men vi ha inte bestämt till vilken låt...det blir jag lite stressad över... Vi har tre alternativ tror jag.
    Ni som kanske har koll kan man kanske dansa vals till Takidas Curly Sue??? Är osäker om bandet vill spela den, iof så kan dom nog inte den...

• jelikr
    hjartan skrev 2008-03-19 20:15:30 följande:
    Vi kommer att valsa till Där gullvivan blommar med Grymlings.
    ÅÅÅ den har jag oxå funderat på , men jag har så svårt att bestämma mig...
    Jag vill gärna göra nåt kul , men min m2b är inte så pigg på det...
  • tobecomemrsstrauss

Vi ska heller inte dansa vals utan dansa till "Endless love" med Diana Ross och Lionel Richie.Antar att vi improviserar =)

• jelikr

passar på att önska en riktigt glad påsk till alla!!!!!

• Godisråttan

Vi ska försöka oss på en tokdans Ska öva uppe i stugan till påsk

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08