• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • pandis2405

Vi hämtade våra ringar i lördags. Hittills har jag bara provat den två gånger sen vi kom hem med dem

Det vore nog bättre om de låg kvar hos guldsmeden...

• JohanoCissi

men jag hade hellre haft den hemma i kassaskåpet, men med vår otur så hade vi haft inbrott eller så hade huset rasat så att vi inte hade hittat ringen sen.....känns säkrare att den finns där fast jag skulle vilja titta på den varje dag.

• FruFA

I dag så tackade toastmastern "ja"... Ytterligare en sak att stryka på att-göra-listan...
    Och på lördag skall vi hämta ringarna - spännande!!
    Börjar bli lite pirrig...

frufa.blogg.se/

• FruFA

Mina ringar följer med hem, men man är ju liiite nojjig. Men de är försäkrade

• bartan

Jag hämtar min ring tidigast sista april men det är nog tur att den inte finns här än.

• JhS2008

Hur många av er har köpt ring (finns bild på nätet?) och ni som har era kvar, vad funderar ni på?

• bartan

Min finns i mitt galleri.En classic.

• JhS2008

Hur resonerar ni, vad prioriterar ni när ni planerar vad som ska köpas/fixas först? Vad måste fixas snarast och vad känns mindre viktigt just nu och kan vänta ett par veckor till?

• JohanoCissi

hmmm, det första jag kände var viktigast denna veckan var att ringa o boka dag med prästen. Sen har vi en massa inbokat med sista provningen av klänningarna, möte med fotografen, musiken på festen ska bestämmas osv. Men allt stora är färdigt och nästan bara detaljer kvar. Filar lite på en bra morgongåva till min blivande

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08