• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • JohanoCissi

vissa dagar vill man bara ha det över....känner att jag behöver vara ledig på heltid för att hinna. Men vissa dagar är man munter och motiverad igen så det dalar upp o ner.

• bartan

Jag har haft en lång nerperiod och kände för att lägga ner allt. Men nu har jag hållit mig borta här ifrån under några dagar och det var det bästa. Mår mycket bättre nu och ser fram mot bröllopet igen.

• JohanoCissi

Det är som ett beroende. Min blivande tycker inte att jag är klok som hänger här varje dag. " Så mycket kan ni omöjligt ha och snacka om när det gäller bröllop?". Åjo, det är just det vi har. Men det är svårt att förstå för honom...fniss.....han kan ju fixa ett eget login som han kan använda och kolla vad som händer härinne...NOT!

• pandis2405

Hm, igår drömde jag första bröllopsdrömmen:
    Vi var inte alls på den lokal där vi ska ha festen utan hemma hos mormor och morfar. Där började vi äta förrätten och mitt i gick jag ifrån på toaletten. När jag kom tillbaka hade alla andra försvunnit, de hade gått upp till mamma och pappa (som bor grannar) för att äta varmrätten.
    Just då kom min morbror dock, som inte varit med tidigare, eftersom han är osams med halva släkten. Så jag var tvungen att sitta kvar och umgås med honom.
    När jag väl kom upp till mamma och pappa hade alla gått därifrån också, och i köket stod kastruller kvar med lite rester från middagen.
    Jag var helt förstörd, som hade missat min bröllopsmiddag!

Skönt att vakna, och så illa kan det ju ändå inte gå!

• JohanoCissi

hur långt har ni kommit nu, brudar?? Vi har osa senast den 1 april så nu kan man snart sätta igång med ALLT. Spännande.

• jelikr
    JohanoCissi skrev 2008-03-29 09:11:13 följande:
    hur långt har ni kommit nu, brudar?? Vi har osa senast den 1 april så nu kan man snart sätta igång med ALLT. Spännande.
    Vad kul att snart ha koll på vilka som kommer.
    Våra svar har börjat droppa in men vi har osa 31/4 så vi lär få vänta innan alla svarat...
    Känner jag våra släkt och vänner så lär en hel del vänta till sista veckan...

Det är mycket som måste vänta till sista osa känns det...
  • Syrran79

Vi har oxå OSA 1/4 men har redan fått svar från alla och endast 2 av 46 har tackat nej. Har nu gått igång med att göra vigselprogrammen, bordsplaceringen är nästan klar, festhäftet överlämnat till toastmastern, blommorna beställda, "tidsschema" för alla på dagen D.. Det är så kul!!!!!! 6 veckor kvar!!!!

• hjartan

Vi vet också i princip hur många som kommer. Två osäkre pga av arbetstid, men de vet snart. Ska fixa med festhäftet idag då vi ska träffa toastmaster imorgon.

...och så MÅSTE vi bestämma ingångslåt och meddela tjejen som ska spela.

...och en hel massa annat, och idag har jag inte lust precis...

• JohanoCissi

Av alla våra 79 inbjudna så är det en som har lämnat återbud och 3 som inte har svarat. Men sista dagen är imorrn så dem har fortfarande tid på sig. Men vad ska man göra med dem som inte ringer alls. Känns tråkigt om det är så att dem bara har glömt att ringa. Men jag kommer knappast ringa o påminna dem.

• SusanneLee

Skicka ett mail eller sms! Det kan ju faktiskt vara så att alla inbjudningar inte kommit fram...

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08