• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Pumpkin

Nu har våra inbjudningar börjat droppa in hos folk! Skrattande

• hanjoh

J G E: jag har klänning i mitt galleri... välkommen in i gemenskapen!!

jag kollade ju på ring i helgen men vilket hav av ringar det finns att välja bland, får nog kolla i x antal fler butiker hihi men oj så skoj med:D

• Canta

Har börjat med festprogramet för typ 5 ggr igen....verkligen inte kul att göra......

Våra inbjdningar har varit ute i 3 v nu tror jag....bara 4 fam som svarat. Vissa tror typ inte att de måste osa oss, det är ju vi eller men jag behöver väl inte anmäla mig*suck*

Ring beställd, tyg till kläning inhandlat och nu i sverige hos mina föräldar.....

Väntar svar från prästen som vi önskar ska viga oss.....

• FruKjörling

Igår kom tiaran så jag har längtat :D bara själva kartongen den låg i känndes så lyxig röd med svart band... var värsta kännslan att få öppna paketet och sen bara få se den hur vacker som helst ! den satt väldigt bra :D så den va helt klart värd varenda öre hand gjord från England... ska lägga ut bild i galleriet ta er gärna en titt

• hanjoh
    FruKjörling skrev 2008-03-18 07:43:12 följande:
    Igår kom tiaran så jag har längtat :D bara själva kartongen den låg i känndes så lyxig röd med svart band... var värsta kännslan att få öppna paketet och sen bara få se den hur vacker som helst ! den satt väldigt bra :D så den va helt klart värd varenda öre hand gjord från England... ska lägga ut bild i galleriet ta er gärna en titt
    va kul, ja den var fin annorlunda men jag gillar den!
    känns det inte konstigt att ha en så hög tiara på sig min är inte nån höjd på alls...
  • hanjoh

usch va jobbit det känns, vi har släktingar i USA och vi har inte fått tag på deras adresser än, de andra korten är skickade sen förra veckan...jaja det går nog bra.

för er andra går det frammåt eller??

• krian87

För oss så går det sakta men säkert framåt=) postade de sista inbjudningarna(de andra skickades till alla hjärtans dag) och har nästan gjort klart alla bordsplaceringsskyltarna..
    ska fixa med toakorgsskyltarna i morgon..=)

• hanjoh

nu har det redan börjat droppa in anmälningar till bröllopet, ganska många redan typ 50 st:D
    detta känns så kul...
    vi som gifter oss 5 juli, det är nu 108 dagar kvar, känner mig jättelycklig:D

krian87 skrev 2008-03-19 01:02:19 följande:
    För oss så går det sakta men säkert framåt=) postade de sista inbjudningarna(de andra skickades till alla hjärtans dag) och har nästan gjort klart alla bordsplaceringsskyltarna..ska fixa med toakorgsskyltarna i morgon..=)
    vet ni redan hur många som kommer och vilka eftersom att ni kan börja med bordsplaceringsskyltarna??
  • krian87

Men, vet inte alla ännu. men vet att de flesta kommer att komma så för att undvika mera stress sen så gjorde vi dom nu på förhand så kan vi hellre kasta de andra, vårt osa är inte förrens den 15 juni och bröllop den 12 juli så det blir så lite tid för o göra upp till 70 placeringskort då. plus allt annat=)

• Sommarliv

hmm kan inte hålla mig snart.. Har en kompis som gifter sig före mig i sommar.. Men hon vet inte än att vi ska gifta oss.. Men kan snart inte hålla mig.. Hur ska jag säga det till henne?

Svar på tråden julibrudar vart är ni??