• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Sommarliv

jo, det kan man ju.. Men roligt o fint sätt..

sofjoa skrev 2008-03-19 11:02:50 följande:
    det är väl bara att säga det =)
  • sofjoa

om hon pratar om sitt bröllop typ blommer eller nåt så kan du väl säga vi har tänkt att ha xx blommor.
    prata om ditt bröllop som om det inte var en nyhet. det gjorde jag, hur kul som helst när min kompis fattade att vi också skulle gifta oss

• Semesterbruden

Vad kul att ha en kompis som oxå går och planerar till sommaren.
    Det är så mycket man vill prata om, men vill inte tjata ihjäl omgivningen =) Därför är det bra att ni finns !!!!

• Sommarliv

Nu skrev jag det.. Hoppas hon blir glad.. det är så många som inte är glada..

• Semesterbruden

Ni på BT altså!

På min sida har alla utom en kusin med familj tackat ja, till min mamma!!!!
    Det vore trevligt om dom kunde ringa oss istället ! Sen vet ju inte jag om alla i familjerna kommer eller bara föräldrarna, därför är det bra om dom kan ringa direkt till mig - så jag vet säkert !!!!

• Semesterbruden

Skrev du till henne på BT ?
    Är det folk som inte är glada att ni gifter er ?
    har själv några i min omgivning som ahr svårt att unna oss att vi är lyckliga och ska gifta oss. Dom är inte elaka, säger att dom är glada för vår skull men dom kan fälla en komentar ibland som gör att jag känner att "jaha, får jag inte vara lycklig bara för att inte det är du som ska gifta dig i sommar " AVUNDSJUKA !!!!!

Sommarliv skrev 2008-03-19 11:12:11 följande:
    Nu skrev jag det.. Hoppas hon blir glad.. det är så många som inte är glada..
  • Sommarliv

skrev till henne på MSN..
    Nja det är några som inte är så himla glada.
    Men inget att göra åt.. Utan det är ju bara lite jobbigt..

Semesterbruden skrev 2008-03-19 11:16:15 följande:
    Skrev du till henne på BT ?Är det folk som inte är glada att ni gifter er ?har själv några i min omgivning som ahr svårt att unna oss att vi är lyckliga och ska gifta oss. Dom är inte elaka, säger att dom är glada för vår skull men dom kan fälla en komentar ibland som gör att jag känner att "jaha, får jag inte vara lycklig bara för att inte det är du som ska gifta dig i sommar " AVUNDSJUKA !!!!!
  • Semesterbruden

Har hon svarat ? Vad sa hon ?

• Sommarliv

Grattis.. Som vänner gör... Inte som min syster sa.. "får se om jag är ledig då"

Svar på tråden julibrudar vart är ni??