• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • madeleneodaniel

Nu har min klänning kommit...måste in och prova den till veckan!
    Idag var vi till guldsmeden och försökte designa fram nya ringar. Den förra iden blev så otroligt dyr att vi fick tänka om. Men idag gick det bättre! Ska ändå låta det sjunka in lite innan vi beställer.
    Bokade en florist idag med!

• Pyron

Åhh vad roligt, då vill vi se foto sen.

Min klänning fick jag att den skulle vara klar nu, men se det dröjer en månad till, attans. Nåja, bättre att det tar lite tid än att den blir ful.

Hoppas att du och floristen kommer fram till nåt bra.

• Joji

Idag ska jag och m2b kuska runt till massa guldsmeder för att få inspiration till min ring. Hans vet vi redan hur den ska se ut.

Tycker det är så svååårt. Ändrar mig hela tiden kring vad jag vill ha! Har klippt ut bilder på massa massa ringar, men kan ändå inte få någon känsla för vad jag helst vill ha. Hoppas vara lite klarare över detta ikväll!

• madeleneodaniel

Joji: Precis sådär har det varit för mig med...inte kunnat bestämma mig utan bara velat av och till. Ibland har jag tyckt att dte blivit för dyrt osv. Nu har vi äntligen hittat en ring! Det blir en egen design. en slät guldring med 15 stenar monterade längst övre kanten...blir superfint hoppas jag!!

• Pumpkin

Idag har jag lagt en preliminärbeställning på min vigselring!

• Jen82

Grattis Pumpkin :)
    Jag har hittat en till frisyr men denna sa jag WOW till.
    Såg ni körslaget?

• Pumpkin

Tack!

Nope, har varit på BT-träff hela dagen

• Jen82

Okej vad synd.
    Jag såg en frisyr jag bara föll för WOW
    Linda Bengtzings lockar!

• Mrs Marley

I veckan var jag hos guldsmeden och diskuterade min ring, Genom olika kontakter så kommer jag få en snuskigt billig ring till toppenkvalite

Igår var vi på stan och hittade kläder till min blivande, supersnygg kostym. Han var såååååå nöjd, kul!

Nu måste jag ta ett snack med min ena tärna om hennes klänning, är lite velig till vilken modell hon vill ha.

Nästa helg ska jag prata med floristen

puh, det är mer att göra än man tror

• Pyron

Nu får vi nog bestämma oss, jag blir ju helt förvirrad, eller är det mig ni försöker få bort.

Svar på tråden julibrudar vart är ni??