• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • yoyoandDave

Jag har också problem med underkläderna. Min klänning är en halterneck men med djup urringning i ryggen så vanlig bh kommer synas, vad gör man då?

• Semesterbruden

Precis !!!
    Jag hade kollat ut en ring som inte alls funkade med min förl ring. Däremot fastnade jag för en som jag aldrig trode att jag skulle välja, mitt foto som syns vid mitt alias. Jag har dock inte bestämt m ig ännu, är rädd att jag ska hitta något bättre så fort jag beställt den.....
    J G E skrev 2008-04-16 20:05:50 följande:

Ja visst finns det massor av smycken att välja mellan, skit svårt tycker jag! Har du varit inne och provat olika ringar eller bara kollat i kataloger, tidningar?Jag kännde att det var lättare att veta vad man vill ha när man har den på fingret.Den jag gillade på bilden passade inte min hand utan det blev en liknande men mer platt och bred istället för rund
  • Semesterbruden

Jag har köpt en toppenbra bh på UNDERVERKET i Falun- Den passar mig för jag har en låg klänning i rygg, byst och under armarna. Den är skitbra ! Gå in i en butik som säljer lite bättre underkläder och be om hjälp. Jag tog t.om. med mig klänningen!
    BHn kostade ca 350 kr.

yoyoandDave skrev 2008-04-19 14:14:55 följande:
    Jag har också problem med underkläderna. Min klänning är en halterneck men med djup urringning i ryggen så vanlig bh kommer synas, vad gör man då?
  • madeleneodaniel

Jag ska ta en dag på stan om nån vecka och försöka hitta några underkläder!
    Jag håller på att vela....band eller cd på festen. Kan känna att vår ekonomi är mer anpassad för cd...hur ska ni ha?
    Förresten är det nån här som inte ska "valsa" bröllopsvalsen?

• hannapanna2008
    madeleneodaniel skrev 2008-04-25 19:56:42 följande:
    Jag ska ta en dag på stan om nån vecka och försöka hitta några underkläder!Jag håller på att vela....band eller cd på festen. Kan känna att vår ekonomi är mer anpassad för cd...hur ska ni ha? Förresten är det nån här som inte ska "valsa" bröllopsvalsen?
    Vi kommer att ha ett liveband, men det var inte alltför dyrt så vi tyckte att det var värt mellanskillnaden.

Jag hade mer än gärna gjort en "dirty dancing" som första dans men min m2b var skeptisk så det blir en hederlig vals.
  • Maciebrud

Vi ska ha dj in a box och hoppas på att det blir bra. Jag dansar inte så det blir tryckare till "vår låt" och sen avbryter vi med fågeldansen=)

• madeleneodaniel

Maciebrud: Skönt att höra fler som inte dansar...funderar också på att köra "tryckar"
    Lite ut men dj in a box, hur funkar det??

• Paeonia

Hej på er! Jag börjar känna mig lite stressad med sånt som jag tyckt att det inte varit så bråttom med.

Måste boka hans kläder

Måste prata med sömmerskan om min klänning, dotterns klänning osv osv

Köpa skor till alla

Underkläder

Smycken

Ghaaaa vad det börjar kännas!!!!!

• madeleneodaniel

Paeonia: Känner precis som du!!!!
    Blir jättestressad ibland...

Nu vet jag inte hur vi ska göra....funderar över musiken till festen, kollade upp dj in a box och vi hade ingen kontakt i närheten så det gick inte. (vi bor ovanför sundsvall) Nån som varit på bröllop med cd musik? Hur var det? Fungerar det??

• Maciebrud

Jag tror att det kan funka bra med cd OM inte alla är där och trycker och lägger sig i hela tiden - sånt är skitjobbigt!

Svar på tråden julibrudar vart är ni??