• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • J G E

Har också svårt att hitta ring! Vill ha en slät ganska bred ring med stenar i ena kanten, vitt guld tror jag...men så velar jag ändå när jag provar! Vill ju att det ska kännas rätt på en gång!
    Nu hänger min brud klänning här hemma! Den ska iväg på kemtvätt så blir den som ny .
    Tärnornas klänningar har jag köpt och kört runt med för provning och alla kunde som tur var ha dom, phu! Det var inte lätt att hitta tre likadana i stl 34, 40, 44 och dom är helt olika personer också, en ljushårig, en med brunt hår och en med rött hår! He, he tänkte inte på det när jag valde dom.
    Inbjudningarna kommer förhoppningsvis i morgon sen ska dom iväg ganska snabbt till brevlådan!
    Vi håller på och ska flytta också så nu är det ganska mycket på gång här hemma.

• Fröken Planera

Oj JGE det känns som att du har fullt upp på riktigt! Jag känner mest att allt som går att fixa redan är fixat, så nu måste jag bara vänta tills det närmar sig den stora dagen innan vi ska ta nya tag igen. Men det dyker nog upp nåt som jag glömt...

• J G E

Skönt att du har kommit så långt fröken planera. Jag känner mig ändå ganska lugn...kommer att hinna .

• hanjoh

såååå sur, jag klarade inte mitt körkort iofs har det lagt sig lite men jobbigt? svar: JA!

• Fröken Planera

Aj då, hanjoh! Det är inte kul. Var det teorin eller uppkörning?

• Semesterbruden

Hej på er, tråkigt med körkortet =( Min bror kämpade med sin uppkörning, när han fick en ny körlärare (han som testar) så gick det perfekt. Det var en grinign gubbe som kuggade honom inna vi 3 tillfällen tror jag att det var....

• Paeonia

Ja, körkortet var inte roligt. Fick två gånger i rad samma klimakteriekossa som var ökänd i stan på att kugga elever.

Båda gångerna var min lärare lika arg över hennes beslut. En av gångerna skickade han ut mig ur bilen för att 'prata' med henne. Det var lite högljutt innefrån bilen minst sagt......

Tredje gången slapp jag henne och fick en mycket sympatisk man som efter bara en liten stund var nöjd och godkände mig

Lycka till nästa gång och deppa inte ihop allför mycket

• Fröken Planera

Du får inte ge upp hanjoh!! Allt kan ju faktiskt hända vid en uppkörning. Jag tycker det hade varit värre med teorin. Den ska ju vara jättesvår, säger alla som vet.. En annan är ju så gammal, så jag fick ju göra det gamla teoriprovet..

hanjoh skrev 2008-04-09 11:20:24 följande:
    uppkörningenorkar typ inte mer...
  • fru Bruhn

Precis ge inte upp!!
    Hörrni julibrudar, har ni nå bilder på smycken som passar mitt i högsommarn och till en brudklänning som är axelbandslös (tub) med lite glittrande pärlor på bröstet.

Svar på tråden julibrudar vart är ni??