• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Maciebrud

Jag vill ha min klänning så länge som möjligt! Den är dessutom kort så det funkar ju bra med=)

• Pumpkin

Det är ju inte många ggr i livet man får ha brudklänningen på sig, så jag tänker definitivt ha min på mig hela kvällen.

madeleneodaniel skrev 2008-04-13 10:43:56 följande:
    Hej tjejer!Jag måste kolla hur ni ska göra!!Ska ni byta om efter bröllopet och ha festkläder på kvällen eller har ni brudklänningen hela tiden?
  • Joji

Jag ska absolut ha min hela kvällen!

Just nu är den hos sömmerskan, ska dit igen i slutet av Maj. Är lite "nervös" för hur det ska bli när den är insydd. Hoppas på att det blir så bra som jag önkskar.

• Fröken Planera

Jag ska definitivt ha den hela kvällen.. Ja och hela natten, så länge festen pågår.
    Jag hade ju tänkt hyra klänning, men hittade ingen. Därför fick jag köpa en, så nu är den helt och hållet min, då behöver man ju inte vara så jätte rädd om den, för den ska ju inte användas fler gånger...

• yoyoandDave

Definitivt klänning hela kvällen, enda gången i livet jag har bröllopsklänning på mig antar jag ju hihi.

• mika 080705

ja klänning hela kvällen definitivt :)

det är ett ganska långt släp. hur ska man hålla det snyggt under alla transporter? det klurar jag på!

• yoyoandDave

Jag med! Hade glömt att släpet var så långt! Måste nog sy på en liten ögla så man kan hålla i det senare, tänk när alla ska kramas och gratta, inte vill man att folk trampar på släpet då inte!

• mika 080705

nej ellerhur..! som tur var är min klänning köpt, så jag behöver ju inte vara extremförsiktig..! :)

• yoyoandDave

Samma här... Och jag tänker ändå göra en trasch the dress eller vad det heter i Alska sedan...

Svar på tråden julibrudar vart är ni??