• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Maciebrud

Dom blev gaaanska förvånade=) Mossan blev helt ställd faktiskt, fast glad.

Sambons föräldrar ringde inte ens och sen hade sambon ringt upp dom med anledning av en helt annan sak och inte föränn en bra bit in i samtalet sa hon att dom fått en inbjudan...
    Det enda dom sa sen var att hans pappa ville ha jeans och att dom tog för givet att vi skulle gifta oss i kyrkan...suck...

• Paeonia

Vilken trist attityd svärisarna har

Det tog ett tag innan mina svärisar hörde av sig också.....Men de var glada ivarjefall.
    Han är den första som gifter sig av deras barn så man tycker at de borde vara liiiite mer engagerade....Men de pratar aldrig om bröllopet med oss på samma sätt som mina föräldrar gör. Men alla är väl olika antar jag?

Maciebrud skrev 2008-04-16 17:05:24 följande:
    Dom blev gaaanska förvånade=) Mossan blev helt ställd faktiskt, fast glad.Sambons föräldrar ringde inte ens och sen hade sambon ringt upp dom med anledning av en helt annan sak och inte föränn en bra bit in i samtalet sa hon att dom fått en inbjudan...Det enda dom sa sen var att hans pappa ville ha jeans och att dom tog för givet att vi skulle gifta oss i kyrkan...suck...
  • Maciebrud

Ja man tycker ju att dom borde bry sig mer när enda sonen gifter sig. men men ... jag står ju på egna ben och det gillar dom inte.
    Vi tvingar ju inte folk till att klä upp sig direkt...men visst är det roligare om dom verkligen vill anstränga sig lite för vår skull. Det höjer ju stämningen lite tycker jag.

• Fröken Planera

Guuuud vilken dålig stil av dina svärföräldrar..! Att det finns så märkliga människor.. Är de bra annars då?

Maciebrud skrev 2008-04-16 17:05:24 följande:
    Dom blev gaaanska förvånade=) Mossan blev helt ställd faktiskt, fast glad.Sambons föräldrar ringde inte ens och sen hade sambon ringt upp dom med anledning av en helt annan sak och inte föränn en bra bit in i samtalet sa hon att dom fått en inbjudan...Det enda dom sa sen var att hans pappa ville ha jeans och att dom tog för givet att vi skulle gifta oss i kyrkan...suck...
  • J G E

Någon här som funderar på att göra blommorna själv?
    Jag går i dom tankarna, har bilder i galleriet på prov bukett nr 1 , får nog prova lite olika innan jag blir nöjd.....

Imorgon ska jag hämta brud klänningen från kemtvätten

• Pyron

Åhhhh, jag börjar helt plötsligt känna mig lite stressad.
    Jag har inte kollat ut ring.
    Jag har inte gjort allt som ska göras.

Suck, jag som hade så mycket tid. Men jag vet varför. Jag har fått ett heltidsvik, och då försvinner ju tiden fortare än kvickt.

Och smycken har jag ingen aning om, det finns ju alldeles för mycket att välja på så jag hittar inget jag vill ha.
    Nu börjar det bli jobbigt.

• J G E

Ja visst finns det massor av smycken att välja mellan, skit svårt tycker jag! Har du varit inne och provat olika ringar eller bara kollat i kataloger, tidningar?
    Jag kännde att det var lättare att veta vad man vill ha när man har den på fingret.
    Den jag gillade på bilden passade inte min hand utan det blev en liknande men mer platt och bred istället för rund

• madeleneodaniel

Pyron: Känner precis som du!! Tiden bara rinner iväg...känner att jag inte riktigt kan boka av något nu vilket jag vill kunna. Just nu funderar jag mycket över underkläder. Jag har en axelbandslös klänning......sån därstrumpliknade sak verkar ju bara för formen men nu snyggt är det då???

• Pyron

Ringar har jag bara kollat på nätet hittils. Ska ta med mig mannen runt stan nån gång och titta, han ska ju oxå gilla den.

Ena stunden känner jag så att tiden bara rinner iväg. andra stunden tycker jag att jag har full koll och det är lååångt kvar. Det är ju helknäppt.

• J G E

Fick mina underkläder i går från underklädes partyt jag var på, åh vad dom är fiiiina och sitter perfekt! Korsetten får jag vänta ytterligare två veckor på , jag som var så sugen på att se hur den satt under klänningen....
    -1 kg har jag lyckats med den här veckan, så nu är det
    -7totalt...bara 10 kvar !
    Idag har tre till tackat ja till bröllopet!

Svar på tråden julibrudar vart är ni??