• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Pyron

Mmm där finns det mycket fint.

Nu har jag bara några inbjudningskort kvar. Nu är jag dock trött på att se dom, men de ska bli klara ikväll. Sen så kommer jag att posta dom.

• MrsDilley

Här är en till den 26 Juli!
    Jag har inte börjat med inbjudan ännu, men jag måste nog göra det snart.
    Jag skickade "Save the date" kort för mågra månader sen, så det känns som inte är så brottom med inbjuan.
    Det som inte är klart ännu:
    Inbjudan
    Tårtan
    Solist
    Mannens skjorta och slips
    Mina underkläder
    Klänningen behöver tas in lite

En liten OT fråga, vet ni om man får flyga med brudklänningen som handbagage? Jag vill inte packa ner den i en väska, utan den hänger i en såndär stor vit påse (jag är sämst på att förklara, hoppas ni förstår vad jag menar)

• hanjoh
    hannapanna2008 skrev 2008-03-05 21:38:46 följande:
    12 juli i Luleå!Inbjudningarna är utskickade och vi väntar nu på att osa går ut 1 maj. Tills dess finns det inte så jättemycket att göra egentligen, beställa ring och bestämma menyn på buffén men annars är det mest bara att vänta...
    jag känner att tiden går sååå sakta, vi har med skickad våra inbjudningar, men vad kan man göra under tiden man väntar...?
  • DoroteaA

Hej!
    Vi ska gifta oss 26 juli. Har fixat det mesta, men vet inte vart jag ska hitta brudnäbbskostym (2 1/2 år) som liknar brudgummens klädsel...några tips?

• DoroteaA

Förresten mrs Dilley...jag har sett brudar som haft klänningen som handbagage och tror inte det är några problem Går ju ringa till flygplatsen och fråga om du är orolig! Lycka till

• Pyron

Välkomna in i värmen i juli-tråden till alla "nya".

Nu har jag blivit klar med inbjudningskorten. Det är såå skönt, nu ska ja gbara skriva på kuvären sen ska frimärkena på och sen bär det av till posten.
    Det är en sån skön känsla.

Fick även besked att på måndag ska dom börja sy mina kläningar.
    Det är så nervöst. Tänk om vi har mätt fel. Tänk om den inte passar när den kommer. Nåja, då har jag nåt att fundera på så att tiden går.

• bröllop080719

FruKjörling
    jättefina ringar

• AllStared

26/7 ute på årsta havsbad, då blir jag fru. :)

• mika 080705

5/7 blir det bröllop av :)

• FruKjörling
    bröllop080719 skrev 2008-03-09 13:05:45 följande:
    FruKjörling jättefina ringar
    Tack :D
Svar på tråden julibrudar vart är ni??