• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • hanjoh

många 12 juli:D
    välkomna
    hoppas att alla mår bra ikväll!
    imon ska jag skicka ut mina inbjudningar, är lite spänd, det ska bli JÄTTEkul!
    ha en fortsatt go kväll...
    kollar ni på bröllopsbonanza förresten??

• Paeonia

Här är en till julibrud, 18 är vårat datum

Det mesta är fixat. Ska träffa min sömmerska och prata om hur jag vill ha klänningen och sen ska vi beställa ringarna.

Hade egentligen köpt en som var ett hastköp pga ett presentkort höll på att gå ut. Det var 1 år sedan. Nu ångrar jag mig och har bestämt att köpa en ny

Har dammsugit marknaden och provat och provat. En dag fanns den där, MIN ring. Fick jättebra kontakt med guldsmeden så det känns kanon Efter helgen ska jag och sambon ner på stan och han ska få se underverket, haha. Jag har inte lyckat hitta någon liknande på nätet så det är svårt att förklara hur den ser ut.....

• Flamora

Jag ska oxå gifta mig i juli, den 12:e.

Börjar bli lite stressad över inbjudningskorten. Har tänkt skicka ut dem efter påsk, men har ingen aning om hur långt sambons syster har kommit med dem.. Får nog ta och ringa henne.

• Pumpkin

Jag är också stressad över inbjudningskorten - vi kommer inte få ut dem den här veckan heller! Nästa vecka MÅSTE vi få ut dem, annars får jag ett nervöst sammanbrott.

• prd

Den 26Juli gifter vi oss.

Nästa vecka måste alla inbjudningarna ut, har lämnat dom som är färdiga.
    Annars så är det inte mycket kvar, brudbuketten ska jag kolla och boka imorgon.
    Sen är det bara skor till mig+dotter+son.
    Naglar
    Dekorationer till borden
    Alkoholen ;)
    26/3 ska vi hämta provsmakerna på tårtan :)
    Tror inte att det är så mycket kvar hehe men det dyker säkert upp mer.

• hannapanna2008

12 juli i Luleå!

Inbjudningarna är utskickade och vi väntar nu på att osa går ut 1 maj. Tills dess finns det inte så jättemycket att göra egentligen, beställa ring och bestämma menyn på buffén men annars är det mest bara att vänta...

• Flamora

Inga nervösa sammanbrott! Ta ett djupt andetag

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-05 21:27:50 följande:

Jag är också stressad över inbjudningskorten - vi kommer inte få ut dem den här veckan heller! Nästa vecka MÅSTE vi få ut dem, annars får jag ett nervöst sammanbrott.
  • Rut Birger

19 juli är det dags!!

Mycket att fixa kvar, men det är såååå roligt och spännande!! Inbjudningskorten ska ut snart...har inte fått färdigt dem än....men hoppas att vi får ut dem snart....vi är hemliga än så det ska bli roligt när alla inbjudningskort kommer ut ......fixar med bröllopshemsida....jättebra med en informationssida till gästerna....hoppas och tror också att gästerna kommer uppskatta det.....

• bröllop080719

19 Juli gäller för oss.
    Bor i Stockholm men gifter oss i Dalsland

Svar på tråden julibrudar vart är ni??