• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • FruKjörling
    Sommarliv skrev 2008-03-07 07:28:01 följande:
    Igår hämtade vi hem min ring.. Blää Ska man få vänta till den 19 juli för att ha den på sig.. morr.. jag vill ha den nu..
    Hämtade våra igår också känns som en evighet :) man vill ju ha dom nu men man får prova dom ofta :D
  • Sommarliv

Japp,visst är det härligt?
    jag fuskade lite.. Hade min på kvällen här hemma.. Ville bara njuta lite.. Så måste nog lämna kvar den hos mamma..

FruKjörling skrev 2008-03-07 07:48:17 följande:
    Hämtade våra igår också känns som en evighet :) man vill ju ha dom nu men man får prova dom ofta :D
  • Canta

Min ska beställas idag. Men jag föröstår att ni måste "prova" Den en lång stund;) det hade jag me gjort lätt om jag haft den hemma*s*

• FruKjörling
    Sommarliv skrev 2008-03-07 07:51:28 följande:
    Japp,visst är det härligt? jag fuskade lite.. Hade min på kvällen här hemma.. Ville bara njuta lite.. Så måste nog lämna kvar den hos mamma..
    Ja absolut... var en trevlig syn att se killen prova sin också då det bara är jag som har förlovningsring :) Det va kul att se ringarna tillsammans på fingret...
  • FruKjörling
    Canta skrev 2008-03-07 07:57:35 följande:
    Min ska beställas idag. Men jag föröstår att ni måste "prova" Den en lång stund;) det hade jag me gjort lätt om jag haft den hemma*s*
    Ja man är lite som ett barn på julafton man vill vara där och titta flera gånger :) spännande att du ska beställa din vad har du valt för någon ?
  • Pyron

Åhh det har jag inte tänkt på ännu. Tar det tid att få den graverad?

Själv så mår jag bättre idag och har tänkt att fortsätta med inbjudningskorten.

• Maraja84

Här är en till Juli brud
    Den 7 Juli är det min/våran tur

• Pumpkin

Ni som inte gifter er på en lördag, har ni lust att berätta lite om varför ni valde en annan veckodag?

• FruKjörling
    Pyron skrev 2008-03-07 10:49:17 följande:
    Åhh det har jag inte tänkt på ännu. Tar det tid att få den graverad?Själv så mår jag bättre idag och har tänkt att fortsätta med inbjudningskorten.
    Beror väl på vem som ska göra gravyren vi fick våra graverade på plats igår tog inte så långstund... Ska dom skickas iväg för gravyr så kan det säkert ta en vecka eller så :)
  • yoyoandDave

5 juli gifter vi oss i lilla Valje i Skåne.
    Klart är:
    Eller vänta lite, bättre att säga vad som inte är klart!
    Ljud till vår utomhusvigsel, hur fixar man det utan att det kostar multum?
    Hur man lär sig dansa en snygg brudvals utan taktkänsla?
    Hur man hittar brudtärneklänningar i blått och ganska enkla till tre brudtärnor varav den ena bor i Paris och den andra i Italien????
    Hur man talar om för sin pappa att han inte får leda fram en till vigseln, utan att brudtärnorna skall göra det istället?
    Hur man hittar ett par skor som inte bara ska passa tills man gifter sig utan som man ska kunna ha till två andra bröllop där man ska vara gäst innan? Likadant med väska?
    Vad ska jag ha för bh till min alterneck klänning?
    Hur packar man smart när man ska packa för bröllopsförberedelser, bröllop och en fyra veckor lång smekmånad i Alaska?

Ni ser, allt är under kontroll och jag är inte ETT DUGG STRESSAD!!

Nej, skämt och sido, om ngn har tips eller svar på någon av mina frågor vore det fantastiskt!!!

Svar på tråden julibrudar vart är ni??