• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Pyron

Ok då kan jag var lugn p den punkten.

FruKjörling skrev 2008-03-07 11:36:39 följande:
    Beror väl på vem som ska göra gravyren vi fick våra graverade på plats igår tog inte så långstund... Ska dom skickas iväg för gravyr så kan det säkert ta en vecka eller så :)
  • Pyron

*asg*
    Så känns det här oxå ibland.
    Tyvärr har jag inge lösningar, men jag hoppas att du hittar några allt eftersom tiden går.
    Det är tyvärr långt till juli.

yoyoandDave skrev 2008-03-07 11:39:18 följande:
    5 juli gifter vi oss i lilla Valje i Skåne.Klart är: Eller vänta lite, bättre att säga vad som inte är klart!Ljud till vår utomhusvigsel, hur fixar man det utan att det kostar multum?Hur man lär sig dansa en snygg brudvals utan taktkänsla?Hur man hittar brudtärneklänningar i blått och ganska enkla till tre brudtärnor varav den ena bor i Paris och den andra i Italien????Hur man talar om för sin pappa att han inte får leda fram en till vigseln, utan att brudtärnorna skall göra det istället?Hur man hittar ett par skor som inte bara ska passa tills man gifter sig utan som man ska kunna ha till två andra bröllop där man ska vara gäst innan? Likadant med väska?Vad ska jag ha för bh till min alterneck klänning?Hur packar man smart när man ska packa för bröllopsförberedelser, bröllop och en fyra veckor lång smekmånad i Alaska?Ni ser, allt är under kontroll och jag är inte ETT DUGG STRESSAD!!Nej, skämt och sido, om ngn har tips eller svar på någon av mina frågor vore det fantastiskt!!!
  • Maraja84

Jag gifter mig inte på en Lördag utan Måndag den 7 Juli.....
    Det beror på att :
    7/7-06 Jag åker för att träffa min blivande irl(träffades på internet och bodde 85 mil ifrån varandra)
    7/7-07 Vi förlovade oss

Så den 7 Juli 2008 var ett självklart datum för oss och i år råkade den dagen vara en Måndag

• yoyoandDave

Till Pyron: Viss tkänns det sååå långt kvar ibland och såååå kort kvar ibland

Allt löser sig nog med tiden som du säger Skönt att man kan få prata av sig här utan att bli dömd som bridezilla

• Pyron

Just nu är jag sjuk vilket har resulterat i två dagars intensivt surfande på BT. Det kan ju vara det som gör att tålamodet tryter.

*ler* skrev en tråd till.

• FruKjörling

Om någon vill se så har jag lagt ut bilder på våra vigselringar :)

• Pyron

Vilka fina ringar.
    För att inte tala om klänningen, jättefin.

• FruKjörling
    Pyron skrev 2008-03-07 20:30:57 följande:
    Vilka fina ringar.För att inte tala om klänningen, jättefin.
    Tack ... ja klänningen va verkligen en hitt :) köpt på en nätbutik
  • Pyron

Var?
    Jag har beställt från millys.
    Den finns i mitt galleri, men jag har gjort en massa ändringar.
    Bla så ska jag inte ha något släp, och så ska brodyret vara ljus lila.

• FruKjörling
    Pyron skrev 2008-03-07 21:26:47 följande:
    Var?Jag har beställt från millys.Den finns i mitt galleri, men jag har gjort en massa ändringar.Bla så ska jag inte ha något släp, och så ska brodyret vara ljus lila.
    Den butiken hette Anns fest och bröllopsklänningar Var riktigt bra pris. skönt när man kan få domm måttsydda
Svar på tråden julibrudar vart är ni??