Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Imorgon ska M2B prova ut sina kläder - spännande!
    Hoppas att vi hittar något bra
    Idag hittade jag äntligen vår gästbok oxå (bild i galleriet) den är så fiiin!!
    Ahh det känns så bra när man kan bocka av sak efter sak så här!!!

• Miss Blue

Hmm bara jag som är inne här nu för tiden???????
    Var är ni brudar??

• Miss Blue

Det gick strålande!
    Han blir sååå fiiin!!
    Hela setet går i grått; mörkgrå frockcoat, ljusgrå skjorta, silvergrå plastrong+näsduk, svarta byxor med revär, svarta blanka skor!
    Den färgklick han kommer ha är ljusrosa ros med blad (coursage), det blir pricken över i:t!!

• Miss Blue

silvergrå väst (glömde!)
    Frockcoaten är mönstrad (diskret i samma färg som själva rocken) svårt att förklara och den finns inte på Cavalieres hemsidan heller....inte i den varianten iallafall..

• Miss Blue

Anna: Vi har redan börjat med våra placeringskort (se galleriet), det är bara 4 st gäster som inte gett något svar om de kommer eller inte, så vi har nästan gjort dem färdiga. Vi har även börjat med bordplaceringen, det är INTE lätt!!!! Gud vad svårt det är!!!

Nicolina - Superfina skor!

• Miss Blue

Nej vi blandar inte hej vilt
    Men det är lite olika kompisgäng som vi försöker att blanda upp ordentligt. Vi splittar inte på par, men de är inte alla som sitter precis bredvid varandra, en del sitter mittemot eller diagonalt mot varandra. Vi är ojämnt antal så tyvärr blir det en som inte kommer att ha någon mittemot sig....lite tråkigt men så är det (som det ser ut med gäster i dagsläget, det kan ju ändra sig). Vi tror att vi inte vill ha våra föräldrar vid honnörsbordet utan vårt brudfölje. Detta är pga en massa anledningar men den största är att svärfar inte är i livet....
    Men det är ju ingen slutgiltig bordsplaceing än så vi hinner nog ändra oss ett par gånger till.....

• Miss Blue

Jag har oxå sneglat på fina näsdukar...fast jag har främst tänkt på våra mammor som kommer att gråta ihjäl sig he he he
    Men det kan nog gå åt till en annan oxå.....svårt att veta faktiskt. Ibland när jag blir nervös blir jag jättesamlad och ser säkert kollugn ut...
    Bröllop 2008 skrev 2008-05-07 11:37:16 följande:

Hejsan! Va bra att ni börjat med era bordspalceringar! Vi väntar nog lite så att vi ser vilka som kommer, våra gäster är inte så bra på att OSA Fast de har till den 8 Juni på sig!Såg ett par fina näsdukar igår, då började jag fundera Ska ni ha ngra näsdukar med er i kyrkan? (jag tror att jag kommer börja gråta innan vi går in, eller så gör man inte det för att man är så tagen av stunden)
  • Miss Blue

*fniss* ja det är ju en idé......

• Miss Blue

det får nog bli min tärna....
    Jag vill inte ha nåt i dekolltaget

• Miss Blue

Hur ligger ni till i planeringen brudar? Mycket kvar att fixa med??

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)