Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

jaha fast det är ju inte farligt för fåglarna! Det är ju bara en myt
    Riset kan inte svälla i deras magar - om de inte kan få koktemperatur i magen???!?!?

Vet att en del använt solrosfrön istället...

• Miss Blue

Rosblad är fint!
    Vi får ha ris (har frågat!) men ska blanda riset med rosblad Tror det kan bli fiiint!

• Miss Blue

Den har jag funderat på oxå....
    Den var faktiskt billigare här än på bröllopsbubblor

Jag har köpt små organzapåsar utav en tjej här på BT (se galleriet) de ska vi ha ris och rosblad i, en till varje gäst (man måste ju inte ha så mycket i varje), då slipper man stå och hålla det i handen (DÅ kan det nog fuktigt och färga)

nicolina2008 skrev 2008-04-11 11:27:10 följande:
    Jag bestälde den här idag: www.adlibris.se/product.aspx Vi har också bestämt att vi ska ha bubblor. Innan hade vi köpt tyg-rosblad men det kanske inte är så poppis att kasta ut på kyrkogården...
  • Miss Blue

Den har jag funderat på oxå....
    Den var faktiskt billigare här än på bröllopsbubblor

Jag har köpt små organzapåsar utav en tjej här på BT (se galleriet) de ska vi ha ris och rosblad i, en till varje gäst (man måste ju inte ha så mycket i varje), då slipper man stå och hålla det i handen (DÅ kan det nog fuktigt och färga)

nicolina2008 skrev 2008-04-11 11:27:10 följande:
    Jag bestälde den här idag: www.adlibris.se/product.aspx Vi har också bestämt att vi ska ha bubblor. Innan hade vi köpt tyg-rosblad men det kanske inte är så poppis att kasta ut på kyrkogården...
  • Miss Blue

hur sjutton blev det två lika inlägg!!!!!!??????

• Miss Blue

Gärna det!
    Ska visa den för M2B och se vad han tycker, jag hittade annars ett fotoalbum på Åhléns vitt med silvermönster på "Elvira"(med vita sidor) som skulle kunna funka, men det kostar 200kr och då är det ju roligare med Bröllopsboken!

nicolina2008 skrev 2008-04-11 12:48:24 följande:
    Miss Blue skrev 2008-04-11 11:35:33 följande:
    Jag får rapportera om den var bra sen!
  • Miss Blue

Hej brudar!
    Hur går det för alla?
    Vi håller på och pular med monogramljusen och placeringskorten. Hur gör ni med bordsplaceringstavla?? Jag funderar på att göra varianten de gjorde i Bröllopsbonanza (anslagstavla klädd med sammetstyg, klistra dit bord och nåla dit namnlappar på gästerna - lätt att ändra vid behov, sen kan man ju dekorera mer på tavlan om man vill).
    Hmm har inte bestämt mig än men det lutar åt det, enkelt och billigt

• Miss Blue

Tänk i morgon är det 130 dagar kvar till bröllopet!!!!!! (har räknare på weddingannouncerhemsidan)

• Miss Blue

Vi använde "limtejp", blir som smala remsor som fäster superbra!

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)