Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Var iväg på lunchen och köpte placeringskort och omslag till festprogrammen (ljusblå Papperix)
    De blev dessutom lite billigare he he för hon i kassan trodde det var enkla placeringskort istället för dubbla....tjänade jag 0,50kr/kort på...alla bäckar små!!!!!!

• Miss Blue

oj vad stor smiley det bidde.......

• Miss Blue

Hoppas ni hittar något annat bra alternativ...
    Visste de inte det i butiken???? Ni har väl väntat länge på det redan!?!?

nicolina2008 skrev 2008-03-26 13:44:36 följande:
    Ja, vi har nog väntat ca 1 månad på det där pappret. Det är ett rosa transparant papper med småblommit mönster (svårt att förklara). Jaja, det är väl bara att jaga vidare.
  • Miss Blue

Hurra!
    Gick in på skatteverket och deklarerade - får tillbaka över 9000kr!!!!! HURRAAAAAA!
    Känns jättebra, då kanske jag kan unna mig en "makeover" med ansiktsbehandling, manikyr och pedikyr för 620kr!!!!!
    Och kunna köpa lite skoj grejer utöver det....he he

• Miss Blue

Vi har köpt hus för ett år sen och kör utan skattereduktion - då blir det en slant!
    Jag hade räknat med att få som vanligt runt 2000-3000kr (som jag är van vid) men det här var myyyycket bättre!!!

• Miss Blue

Nu kan vi faktiskt unna oss och ha en riktig DJ på festen!!!! M2B drar av för resor så han kommer oxå få en bra slant! Känns jätteskönt - wonderbar!!!!!

• Miss Blue

Välkommen!
    Vi har osa 20 juni, skickade ut inbjudningar 4/3

sotj skrev 2008-03-27 11:51:36 följande:
    Hej hej!En till 080823a! Sitter med inbjudan och funderar över hur långt innan vi ska ha OSA...Vilket OSA datum har ni?
  • Miss Blue

Enligt etiketten ska man inte ha ett osa om man inte har en bröllopsmiddag eller liknande efter vigseln - men det är upp till var och en hur man VILL göra

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)