Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan del 4

mp3 skivor tar 200 låtar om man vill

jizz skrev 2008-04-17 14:31:59 följande:
    Vad är det för superskivor som tar 60 låtar?
  • bridesilly

åååh den är fantastisk
    16 aug skrev 2008-04-23 08:56:49 följande:

Hej på er! Nu var det ett tag sen igen... lite mycket hemma...MEN nu har jag ÄNTLIGEN hittat en bild på min klänning!!!!! Vill ni se??www.gimlin.se/images/brud/01s.jpgförsta bilden...
  • bridesilly

16 aug skrev 2008-04-23 08:56:49 följande:

Hej på er! Nu var det ett tag sen igen... lite mycket hemma...MEN nu har jag ÄNTLIGEN hittat en bild på min klänning!!!!! Vill ni se??www.gimlin.se/images/brud/01s.jpgförsta bilden...
    jag tror det är den klänningen jag har bild på från en bröllopsmässa
  • bridesilly

försök att lägga in listan i den speciella tråden för det är ni snälla

• bridesilly

Miss Blue skrev 2008-04-25 07:23:42 följande:

16aug - Jättefin!! Det blir perfekt Vi har inte skickat in hindersprövning+namnbyte än, ska skicka i juni men de är ifyllda och klara (tom frankerade!) så det är bara att lägga på låddan!!Kvällen innan bröllopet kommer vi att duka i lokalen (vet ej klockslag än, hoppas vi får tillgång till lokalen redan på dagen!) annars vet jag inte....fixa det sista sen får vi se om vi hinner mysa oxå..he he
    Vi har bokat vår lokal dagen innan också precis som ni för att kunna göra snyggt därinne i tid så vi på kvällen bara kan ta det lugnt och på bröllopsdagen låta alla sköta sina småuppgifter medans vi blir fina
  • bridesilly

Det vi vill ha hjälp av andra med är

*skjuts av bruden till kyrkan
    *utdelning av rispåsar och vigselprogram (kyrkmarskalkarnas jobb)
    *Välkomst tal vid lokalen
    *välkomstdrinkar
    *toastmasteruppgifter
    *småfix i lokalen och kyrkan med check att allt finns
    *Cateringpersonalen fixar så att kaffe finns klart när dom går och sen behöver vi någon som ställer fram det bara

• bridesilly

a visst jag, vem som ska städa villan dagen efter, vill helst slippa göra det själv men kniper det så får jag väl göra det

• bridesilly

Usch va lessen jag blir. Många som inte kan komma och många som inte ens har hört av sig och sista osa är imorgon. Känns trist att man inte kan ta sig tid att ens svara när man vet att vi har massor att planera.
    Nåt annat som känns trist är också att det finns många som hade velat komma men som jag inte kunde bjuda för att det hade blivit för många, nu är det så många som tackat nej och många som skiter i att höra av sig så då hade man kunnat bjuda in nån annan också om man vetat det.
    Och nu är det för sent att bjuda dom för jag vill inte att någon ska känna att jag bjuder dom bara för att nån annan inte kunde som nån sorts reserv

• bridesilly

Javisst är det. Det finns inget som säger att man inte kan tacka nej till ett bröllop när man inte kan. Det är inte fult att inte kunna komma men det är tråkigt att inte ens orka svara ja eller nej.

Svar på tråden Augustilistan del 4