Augustilistan del 4
inte för att stressa på dig vidare men det är nog bra om du lägger in en beställning nu så inte några kinesiska högtider eller nåt sånt ställer till det för dig
Äntligen är det min tur skrev 2008-04-04 10:13:48 följande:
inte för att stressa på dig vidare men det är nog bra om du lägger in en beställning nu så inte några kinesiska högtider eller nåt sånt ställer till det för dig
Äntligen är det min tur skrev 2008-04-04 10:13:48 följande:
man kan ha
citat om kärlek
roliga beskrivningar av gästerna
bröllopsdagar pärlbröllop, järnbröllop med mera
fem saker du inte visste om bruden/brudgummen
meny
tids schema
bröllops skrock
hur ni träffades
speciell historia kring platsen ni är på
bra info som typ taxi nr
bilder på brudparet när dom var små/yngre ex
seriestrippar om bröllop
blomsterspråket- ta upp vad som fanns i just din bukett
bröllops abc
allsånger
bordsplacering
konversationstips
med mera med mera
vi har rätt så mycket på den få sidorna men gästpresentation hoppar jag över än så länge för jag vet inte hur många som kommer än och jag tycker det är jättesvårt att skriva så vi satsar på matnyttigt om bröllop och oss sålänge
Miss Blue skrev 2008-04-04 10:25:17 följande:
men jössses sätt igång med musiken själv istället. det har jag gjort och låtlistan är sånär som på klar. har en middags cd och en dans cd med ca 65 låtar på varje. vill inte att samma musik går om och om igen
Miss Blue skrev 2008-04-04 10:27:56 följande:
stressa inte, lätt å säga till en blivande brud som har det allra största ansvaret för att allt ska gå vägen. Jag har lyckats med bragden att få min man att förstå redan från början att det tar jättelång tid att få ihop ett bröllop så han har tagit på sig
fixa catering
fixa fotograf
hjälpa till med allt praktiskt som typ framsidor till cdskivorna
ja då får du stressa på honom lite nu då... älskling middagarna är inställda här hemma tills du tar tag i bröllopet hahahhaha
Miss Blue skrev 2008-04-04 10:35:29 följande:
hahahahaaaaaa ja du kan ju säga om inte annat att du är så stressad för att det inte händer så mycket på planeringsfronten att du bara inte kaaaan med den biten..hehehhee
Miss Blue skrev 2008-04-04 10:41:15 följande:
kantor om du har en från din kyrka är gratis precis som präst, vaktmästare och visel på er bröllopsdag
nej man betalar inte för kantorn
Miss Blue skrev 2008-04-04 13:12:04 följande:
det finns väl på blomsteraffärerna?
16 aug skrev 2008-04-04 21:28:03 följande: