Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan del 4

har ni några bröllopsbloggar tjejer?

• bridesilly

du lägger in dig i listan i den här tråden, inför nästa augustilista så tar jag den som är uppdaterad sist.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2755537.html

Englaxx skrev 2008-04-08 08:28:06 följande:
    Hej! När du uppdaterar listan så får du gärna lägga till mej:)
  • bridesilly

okej jag kan gå in i tråden och lägga till dig ett ögonblick
    vilket datum gäller det?

Englaxx skrev 2008-04-08 10:53:46 följande:
    Oj det blev ju alldeles fel med den listan, vad ska jag nu göra....är lite ny med det här...sorry
  • bridesilly

sådär klart

Englaxx skrev 2008-04-08 10:59:05 följande:
    Vi gifter oss 080802.Tack!!!
  • bridesilly

Låsa porten har jag god lust att göra om det är någon som behagar komma sent. har man en giltig anledning så är det en sak men att bara vara sent ute blir jag galen på. Tycker det är oförskämt att slinka in när det börjat.

• bridesilly
    sussa84 skrev 2008-04-08 16:11:12 följande:
    Ahhhhhhh våran präst har blivit åtalad för att ha fört bort ett barn!!
  • bridesilly

FruT 080808 skrev 2008-04-09 08:44:31 följande:

Nu har klänningen kommit. Dom hade missat att sätta dit axelbanden! Så nu måste den skeppas tillbaka. Och sen måste jag också få en större storlek och rätt underkjol.*suck*
    Vart köpte du din klänning ifrån?
  • bridesilly

nej va jobbigt, men säljaren svarar fortfarande på mail alltså? kräv att få se bilder på hur långt dom har kommit med din klänning? annars säg till dom att du kräver din pengar tillbaka om inte klänningen dyker upp nu medetsamma

bubbelbruden skrev 2008-04-09 10:21:12 följande:
    Jag beställde min klänning från kina i januari, har fortfarande inte fått den...Börjar tvivla på att jag faktiskt kommer få den överhuvudtaget.Hittade den i en bridalshop på ebay. Butiken är nedstängd men säljaren skriver i sina mail att jag kommer få den... :/
  • bridesilly

så du ska få en helt ny klänning? om den bara ska göras om blir det mycket dyrare att skicka den till kina igen iställer för att gå till en sömmerska här i sverige. dom tar inte många kronor för att sy in den ex.
    FruT 080808 skrev 2008-04-09 12:10:31 följande:

På tradera. den är ifrån Kina.
  • bridesilly

välkommen

Eed skrev 2008-04-09 14:00:29 följande:
    Helt ny här i tråden... Tänkte mest bara säga hej! Ja just ja, gifter mig 2 augusti!
Svar på tråden Augustilistan del 4