Augustilistan del 4
Miss Blue skrev 2008-03-24 10:12:08 följande:
Miss Blue skrev 2008-03-24 10:12:08 följande:
Våran budget från början när vi räknade på det trodde vi skulle landa på 50 tusen ca men allteftersom tiden går så inser man att småsaker kostar massa pengar ihop så nu är det snarare 70 det kommer att sluta på. Men vi räknar om budgeten hela tiden för att kolla att det inte är någonting som drar iväg så man inte får en chock i slutändan.
oj va fina klänningar. teklas är så söta Men den från kanacca var inte dum den heller
Ska alla ha ett brudpar som caketopper? Vi funderar på att ha något personligt som accosierar till vårt efternamn men samtidigt vill jag ha ett brudpar. usch va svåååårt.
hehe ja det ska ju vara något som passar in på brudparet i fråga annars är det ju inget kul
FruT 080808 skrev 2008-03-31 06:46:11 följande:
Jag förstår inte att släkten har så lite förståelse för att det är VI som gifter oss inte dom och därför är det endast våra önskningar om vår dag som kommer förverkligas inte deras. Jag är så trött på att höra men såååå kan ni inte ha det gör såhär istället.
emkalo
det har jag också framfört lite snällt att vi betalar själva -vi bestämmer själva
nej inte bli en bridezilla men inte heller låta någon annan styra vår dag efter sin vision och fantasi. Det får dom göra på sin dag. Hade våra föräldrar vart med och betalat hade dom kunnat lägga näsan i blöt angående mat ex Men nu gör dom inte det så vi bestämmer det som vi gillar och passar de flesta.