Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Naaauw va söta dom är, fick veta av min arbetskamrat att alla i mitt arbetslag vill komma och titta på vigseln , gullligt.

• bridesilly
    jizz skrev 2008-04-30 09:59:46 följande:
    bridesilly: vi har inte fått ut alla inbjudningar än. En del men inte alla. Tycker absolut att ni kan bjuda fler om ni känner att ni vill det.Som sagt behöver ju inte dom veta att dom var reserv.Och är det så att det kommer fram kan man ju säga som det är. Dom är nog bara glada att få komma.Snälla arbertkamrater du har!
    kanske man kan göra så men jag vill inte att någon ska känna att dom fick komma för att andra sa nej.

Ja dom är snälla på mitt jobb
  • bridesilly

Kan inte ni snälla flickor kolla i mitt galleri på min slöja. ska jag ha den som den är eller ta bort det översta lagret?

jag ska ha axelbandslös klänning (liknar den med gul bakgrund från 1koo i mitt galleri) och bolero med kort ärm till.

• bridesilly
    helene306 skrev 2008-04-30 17:37:34 följande:
    bridesilly: Är det tänkt att du ska ha slöjan för ansiktet fram till kyssen? I vilket fall som helst så tycker jag det är fint med två lager på slöjan.Vi har massor vi inte planerat. Kan känna lite panik ibland, men jag ska ju ta tag i detta när skolan är slut
    nej det tror jag inte, eller jag har inte bestämt mig men jag är osäker på om jag ska ha ett eller två lager, velar fram och tillbaka om detta och måste lämna in den till sömmerska om jag ska ha bort ett lager snart.
  • bridesilly
    jizz skrev 2008-04-30 19:58:17 följande:
    Det är ju inte så att dom aldrig varit på er önskegästlista. Men man kanske kan förstå om det visar sig att närmaste släkten som blivit bjudna inte kan komma. Då kanske dom gärna fyller ut en stol.
    Mmmm ska fråga min m2b om vi kanske inte ska tillfråga de som vi hade tänkt bjuda men inte kunde för att vi redan var så många.
  • bridesilly

Spännande, idag ska jag gå å lyssna på tjejen som eventuellt ska vara vår solist

• bridesilly

Miss Blue skrev 2008-05-04 20:36:54 följande:

Hoppas det går bra och ni vill ha henne Vi ska oxå (förhoppningsvis) få lyssna på en tjej som ev ska sjunga på vårt bröllop, nu i veckan..........vore såå skönt att få det klart oxå!! Håller tummarna
    hmm vi ska nog lyssna på kantorn som ska spela för oss också, hon kunde visst sjunga hon med. Den här tjejen sjöng hyggligt men inte super.
  • bridesilly
    Humlanhubbe skrev 2008-05-07 20:07:53 följande:
    Nu ni brudar..=) Nu har jag lagt ut några bilder på min blåsa !Finns att beskåda i galleriet!
    Ooooh va fin den är
Svar på tråden Augustilistan del 4