Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan del 4

Miss Blue skrev 2008-05-30 07:26:33 följande:

Halloj tjejer!Ni som ska ha tiara, var har ni hittat den? Jag har letat mig fördärvad för att hitta just DEN, men det går inte bra!!Har kollat in flera hemsidor men det är inte riktigt rätt (eller snordyrt). Har ni några fler tips förutom tiaror.se diadema.se melly.se jewel.se
    gå till alla brudbutiker du kan hitta, dom har så mycket fint och så kan man ju testa vad man passar i också men det kanske du redan har gjort?
  • bridesilly

Miss Blue skrev 2008-05-30 10:24:33 följande:

nu har jag rotat lite bland de sidor jag varit inne förut, har lagt upp bilder i galleriet.rösta gärna på den du tycker är finast (+passar till halvuppsatt med lång slöja, bild på min klänning finns oxå i galleriet).
    bild 5 av 18 är den klart vackraste av dem som ligger i ditt galleri. enkel, stilren och bling bling
  • bridesilly

Är det någon mer än jag som har börjat känna av stress? Igentligen vet jag inte riktigt varför jag känner mig en smula stressad

• bridesilly
    Labolina07 skrev 2008-06-01 21:08:13 följande:
    jag gör det med, Vad har ni kvar att göra?
    tja vi har kvar att hitta en solist, en städnisse, en kantor (?? hallo snälla kyrkan svara dåååå) sen är det lite smågrejer med allt pyssel, vigselprogram och festprogram är nästan klara. Sen ska det väl inte vara så mycket mer hoppas jag förutom att kolla av alla bokningar.
  • bridesilly

Jizz

Jo igentligen har jag nog läget under kontroll ganska så iaf men jag kan inte hjälpa att fundera över att är det något jag glömt? är det något jag har förbisett på något vis Man har ju aldrig planerat något sånt här stort innan så det kanske är det som gör en stressad, rädd att man missar något viktigt.

• bridesilly

Ja träffa prästen måste vi göra med och öva. Beställa på systemet. å säkert en massa andra saker som man glömmer till och från..gaaah

• bridesilly

jizz

Låter inte klokt det där Visa meddelandet för din blivande så det inte blir några missförstånd senare.

• bridesilly
    nilia skrev 2008-06-03 09:39:10 följande:
    Jizz:Usch va tråkigt Håller med både helene306 och bridesilly, visa smset för din blivande. Hoppas verkligen ni kan lösa det så att de vill komma och dela denna stora dag med er! Tråkigt att sådana här situationer ska behöva uppstå!
    nemen hej på dig nilia länge sen man såg dig online. hur går det med planeringen? fick du reda på om naglarna skulle göras på salongen?
  • bridesilly
    nilia skrev 2008-06-03 09:56:54 följande:
    Hihi jo då jag har varit online, typ varje dag bara inte hunnit skriva! Planeringen börjar kännas lite stressande, har tex inte bestämt tårta än och inte heller fått tag på någon Dj. Har inte bokat bröllopsresan än.. huu. Vi har beslutsångest Så har vi köpt hus mitt i allt ihop med, så det är lite mkt just nu känns det som! Hur går det för er?Japp naglarna görs på salongen, hon har ett litet rum där!
    Det går rätt så bra men jag känner stress inför de saker som inte är avklarat ex kantor och solist. Vigseln är ju det allra viktigaste med hela giftermålet...gaaaaah.
    Oh så bra då vet jag det Fredag har vi ju olika tider men på lördagen ses vi Har du bokat tid för provsmink och hår ännu? Har jag
  • bridesilly
    Labolina07 skrev 2008-06-03 11:04:18 följande:
    jizz: usch, stackare! Visa din sambo, så får han hjälpa dig att lösa det. Ska hämta mina örhängen & halsband idag.. Hoppas dom blir bra nu till klänningen! Ska ringa floristen med & bestämma snart. Nu har vi iaf efter många om & men fått veta vem som sak viga oss, alltid bra Ska ni öva en gång innan? det vill jag göra! Knasigt eller? INTE samam dag, som en kompis till mig gjorde! Hur sjutton hinner man det???
    Vi har övat med vårt brudfölje fast utan prästen som inte hade tid då. Sen kommer min m2b och jag öva med prästen själva ett tag innan bröllopet
Svar på tråden Augustilistan del 4