Fikasugna GbgFruar träffas igen....
abbe: Inte jag heller...men det lät bra!
abbe: Inte jag heller...men det lät bra!
Nu har vi en diskmaskin! Hurra!
Ska bara hinna jobba, städa färdigt, äta frukost (!) och göra mig i ordning innan kl 13 också...
Buss in till stan. Kiropraktortid kl. 14. Sedan kommer mamma och hämtar mig. Färd till Stenaterminalen för att hämta min moster och sedan hemfärd hit och bjuda på middag. Puh!
Japp!
Jaha. Färdigstädad, färdigduschad, helt färdig och kramp i benhelvetet. Nu då? Ska jag behöva jobba lite också... Hmm. Tar det ikväll.
So long flickor!
Frujj: Det låter inte så mysigt att vara loppbiten...
Har haft en skön helg i Helsingborg. Vi åt världens dyraste lunch igår (eftersom den involverade en 34 mil lång resa ToR till Kivik...) Men gott var det!
Jag kan gå igen. I alla fall 300 m innan jag får ont. Bra bar. Dessutom kan jag köra bil!.. nåja...från Johanneberg och hem...det tar väl kanske 5 minuter
Go Bauti. Bit dem i benet.
Jahaja. Tomt var det här. Idag blir det till att jobba och sedan bege sig in till stan för ännu ett kiropraktorbesök. Nu ska han få rycka och slita lite så att det blir bra snabbt...
Lugnt den här veckan. Ska jobba och besöka kiropraktorn. Blir bättre hela tiden, så nu kan jag kasta kryckorna all världens väg! Tillbringar nog lite tid på balkongen på eftermiddagarna tror jag. Sol och mys bland lavendel och andra örter i en stor kruka.
Jag kollade just igenom melodikrysset. Det var ju mer färdigt än vad jag kom ihåg
Bauti: Internet är ju ett måste på salongen! Du får helt enkelt ta med dig din bärbara och fixa trådlöst därute.
Jag skrev just en lång utläggning om hur jobbigt det är att ändra i systemen när ändringarna man fårr inte går att förstå. Det blev så långt och ointressant att jag tog bort det...
"Blä", skriver jag istället.