Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Bad news...
M:s mor har fått en stroke. Som tur är upptäcktes det väldigt snabbt, så förmodligen är det ingen större fara. M är ju orolig naturligtvis...
Blir väl en tur ner till Skåne imorrn då.
Bad news...
M:s mor har fått en stroke. Som tur är upptäcktes det väldigt snabbt, så förmodligen är det ingen större fara. M är ju orolig naturligtvis...
Blir väl en tur ner till Skåne imorrn då.
Hej Carma!
Hoppas att du och bebisskrutt mår fint! Ser fram emot att träffa er på tisdag (om du nu skulle med).
Kraaam
www.elprisguiden.se/
Där kan du jämföra olika elpriser.
Shoppingterapi är bra mot nedstämdhet. Jag vill inget hellere än bege mig ut på stan och shoppa järnet just nu. Fast... Ja just det... Jag kan ju inte gå! *suckar*
M får åka ner till sin mamma idag. Jag passar - kan inte sitta i bilen så länge. Vi ska ju ändå ner nästa vecka.
Tezz: Gillade Agnetas blogg. Vilka fina kort! Sådana kan väl du också göra?
M:s mamma har fått en liten stroke. Antagligen pga förkalkning i halspulsådern. Det är inget fel på talet, men arm+ben hänger inte riktigt med. Ironi på högsta nivå eftersom hon fick två höftproteser för två år sedan så att hon skulle kunna gå efter 20 års värk... IRONI! Tror att hon mår ganska bar, men vi får se vad M säger när han kommer hem imorgon.
Jag mår som jag mår. Det blir aningens lite bättre för varje dag i alla fall.
Abbe: Jag tror att jag får börja gå på yoga. Jag vill också hångla med R *fnissar hysteriskt*
mmmm.. abbe.. *rodnar*
Bröthög heter det...
Absolut. Kan jag få ligga underst? Tänkte att det kanske blir som hos kiropraktorn (som för övrigt är skitsnygg...mulatt och allt).
En av mina grannar ringde just och bad mig vattna blommor. De ska åka till Florida i två veckor... "Blä på dig" sa jag då
Tezz: Du är inte pryd. Du är söt. Och lite charmigt blyg!
Hur går det med jobbsökeriet?
Åh, vad livet är härligt just nu! Sol, korsord och kinapuffar!