• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Addiz: Klart att man kommer och hälsar på i Åre! Nu har vi stående invitation till både Jämtland och Tanzania nästa vår. Hur ska man hinna med det?.. *fniss*

• Linum

Ischiasen känns ju fortfarande rätt mycket, men det som är värst är ändå krampen i högerbenet... Jag kan gå ungefär fem meter utan kryckor tills jag får kramp. Sedan måste jag sitta ner.

Men men.

Grannen var just uppe med en bukett tulpaner till mig

• Linum

Tezz: GRATTIS TILL INTERVJUN! Vilket av jobben var det? Nu får du allt komma hem till mig och öva lite

Jag kommer nog inte på söndag. Måste kunna gå först...

• Linum

Jag har inte blivit röntgad. Har träffat tre olika läkare nu, och det se säger är att det är lumbago (ryggskott) med ischias. Det läker ut av sig självt. Jag är mycket bättre idag, men krampen stör mig...

Har haft ont i ryggen i så många år, så det stör mig inte så mycket längre. Blir mest förvånad när jag INTE har ont

• Linum

Jag har hittat ett hus som vi vill ha!!!

M är också helt eld och lågor.

• Linum

Jag ska kolla upp allt det där. Första problemet med mig är att jag är överrörlig. Det får man alltid bassning för när man är hos en läkare eller nappapparat (fniss).

Har tid hos en sjukgymnast imorgon. Ska ställa en del kloka frågor och få en del kloka svar tillbaka. Det är träning och åter träning som är grejen. Fast då är det ju bra om man kan röra sig...

• Linum

Det hade varit väldigt trevligt! Problemet är bara att jag inte kan gå, fast man sitter väl oftast när man dricker vin

Fredag eller lördag däremot kan jag tänka mig att dricka vin! Tänker inte ta några mer värktabletter. Blir ändå bara sjösjuk och trött av dem.

• Linum

Trevligt med bra väder! Då blir det nog våfflor på balkongen.

• Linum

Kan inte banken ringa snart så att jag vet när vi kan åka dit och prata lån!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....