• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Ha en trevlig helg, tjejer!

Det tänkte jag ha

• Linum

Jag fikar gärna på tisdag!
    Grillar och myser också för den delen.

Nu har jag varit hos min gulliga sjukgymnast och ska precis sätta mig på bussen in till stan och träffa en kiropraktor. Är rätt trött på det här nu...

Tezz:
    Dammsug (oavsett om det ligger grejer framme så ser det fräschare ut på golven).
    Toan
    Disken.

Det hinner man gott och väl på 30 minuter. Vädra gärna också.

• Linum

...och diagnosen blev:

*trumvirvel*

Diskbråck. Tjohoo! Snygg kiropraktor också. Tur att jag inte rakade benen innan... *fniss*

• Linum

Diskbråck brukar faktiskt gå över av sig självt, men det beror ju på hur det sitter.

Egentlogen bekräftade han ju bara vad jag redan misstänkte. Nu är det bara att vila och vänta och se. Jag ska dit imorgon igen.

• Linum

För tillfället är jag bara sjukskriven till på fredag, men jag måste vara borta längre än så. Får åka till vårdcentralen imorrn och be om längre sjukskrivning...

Jag kan jobba lite hemifrån i alla fall. Min chef är helt desperat just nu... Kul att veta att man behövs!

• Linum

Jag känner mig faktiskt aningens bättre idag. Sedan får det vara hur psykiskt som helst

Abbe: Vi åker till Hbg över valborg. Då har jag tänkt vara såpass bra att jag kan promenera i alla fall!

• Linum

Angående fika:

Ta någonstans som ligger nära Kungsportsplatsen eller Brunnsparken, så går det nog bra. Jag vill inte gå för långt...

• Linum

Lat trädgård...det måste vara det som mina päron haft i 25 år då... *fniss*

• Linum

Jag chattar på gmailen med min mamma! Visste inte ens att det gick att göra. Tur att hon lär mig nya saker

• Linum

T9 använder inte ens jag... blir bara förbannad på den

Heja framåtsträvande föräldrar!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....