• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Bauti: Jag vill definitivt komma på söndag, men det beror lite p om jag kan gå eller inte. Jag kan iofs be M köra mig - det är ju inte jättelångt.
    *tänker positiva tankar så att jag kan åka till bauti på söndag*

Aoooomm

• Linum

Mmmm... låter alldeles utmärkt!

Aoooomm

• Linum

Tezz: De har kollat så att det inte är diskbråck, men eftersom jag har haft problem med ischias innan så känner jag att det är det som är felet nu också. Det kan iofs vara så att det är en tumör som trycker, någon disk som har hamnat fel eller vad som helst. Blir det ännu värre får jag ta det då.

Man ska ju bara vila ryggont och vänta och se.

Nu blir det brunch!

• Linum

Tezz: Jag måste ha missat nåt.. Har du fightats med din chef?

Jag är tillbaka efter trevlig brunch med favorityoghurten och gott te. M hade köpt en liten present också (favoriten bland presenter)...KORSORD!!!

• Linum

Hej på er!

Jag tänker komma på söndag om ni så ska få bära upp mig för trappan till bautis kök...

Jag har frångått mina principer med värktabletter just nu... gillar egentligen inte att knapra piller, men ibland måste man. Har precis huggit in på extremt starka värktabletter med kodein (morfin) i. Nu väntar jag bara på ett par kryckor så att jag slipper hasa mig fram i lägenheten.

Ska bli jättekul att se erpå söndag!

• Linum

Jag har gjort ett framsteg. Numera kan jag gå de tre metrarna från sängen till soffan utan att skrika (nåja..inte högt iaf).

Var och hämtade kryckor igår, så nu kan jag stå upp också!

Tycker ni att jag är gnällig får ni säga till...

Bauti: Du har snart mail igen.

• Linum

Jag vill se en bra film. Någon som har ett tips till mig?

Tänkte mig något spännande.

• Linum

August Rush? Har aldrig hört talas om den. Måste kolla upp.

Är det någon som har sett "Trångt i kistan"? Ska vara en brittisk rolig film. Min syster sa att den var bra.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....