• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Åh, Abbe! Jag anmäler mig frivilligt ifall det finns plats! *fnissar*

• Nides

God morgon,

GRATTIS GRATTIS carma!!! STOR KRAM!

Ser att de flesta har haft det bra i helgen. Själv så tog vi det ganska lugnt i fredags. Det ingen traditionell över vår midsommarfirande. Tyvärr!

Lördagen var himla mysigt. Med lite hemgjorda cosmopolitan i glassglas som rymmer en halv liter vad vi hyfsad glada när J körde oss till biot, där han även konstaterade att jag och min kompis leila var lite väl sminkade. Hahahaha
    Sen såg vi den underbara filmen som resulterade i många goda skratt och även lite tårar. Ab: tack själv. Hoppas att det inte var alldeles för tråkigt på Vasastan.
    Väl på vasastan blev det en del drinkar. OMG, jag var hemma vid halv fyra på morgonen, inte hlet nykter.
    Och igår sov jag bort det mesta. Usch man är inte 18 längre.

Ja, hur gör vi på onsdag det verkar inte som om det blir nåt bra väder.

Ab: om jag går ner i vikt tror du att jag får plats i din resväska när du ska till NY???

• Ab fab

Nides- vi hade jättetrevligt. vasastan var helt ok men sen sprang vi ihop med några gamla vänenr på lipp. var hemma två- tyckte jag var duktig

• Nides

Jag tyckte väl inte jag var sååå duktig när jag kom hem halv fyra. Lagom till när J skulle upp för han skulle iväg o fiska....
    Jag fick totalt i mig 6 drinkar och 5 shots. Usch.

Förresten kommer ni ihåg Roland ifrån "so you thonk you can dance"?? han var där på Vasastan. Så jäkla kul!!!!

• Ab fab

det blev ju en o annan Coso (gillade verkligen kommentarerna i filem om drinkarna *s*) o sen lite vin på Lipp. var hyfsat pigg igår trots allt.

• Ab fab

hoppas på att det blir en dag extra i NY- jag behöver ha ett o annat möte med lokala representanter. Men kvällarna är mina- et blir besök i SATC-butiken o en guidad tur i SATC-land

• Nides

Såg ni programmet som gick 3:an igår???om just SATC

• Ab fab

nix- har inte trean men jag tror jag såg det när sista avsnittet gick. ja om det är samma program. var det en repris

• Bauti

Grrrrrrrrrrrrrrratisssssssssss Carma!!! *släng kyss*

Ja misdsommar var bra. Var på tjörn och sedan på lördag åkte vi till lusekil för att se raggarna.
    Nu sitter man här och håller i hatten, satan vad det blåser här uppe på berget.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....