Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
God morgon,
Är hur trött som helst idag, var hemma igår, mådde inte så bra. Gick upp 11.45, klämde sen tre filmer på raken. Horisentalläge hela dagen närmare bestämt. Fsat jag hann med att baka bullar också! Var dags att ladda frysen för framtida besök.
Osäkert om jag kan komma imorgon. Svärföräldrarna åker på semester i helgen, och imorgon var enda dagen de kunde komma förbi och uppvakta, får se hur det blir.
Hade en ok helg i Gästriklands skärgård över midsommar. Traditionell sillunch på dagen och grill på kvällen. Tipsrunda och lekar, lite väl mycket för min smak.....Var helt slut på kvällen, gick och la mig redan 23.30 och sov 11 timmar. Gött!
Vad skulle du haft med dig, Nibla? Så att vi inte saknar något menar jag (förutom dig då om du inte kommer...)
Jag skulle haft med mig kex och dessertostar. Jag meddelar ikväll eller imorgon bitti hur det blir.
Låter bra!
Åh va synd om du inte kommer Nibla.
Åh, jättesynd ifall du inte kommer Nibla, nu när det verkar som att vi äntligen får alla att komma!
Här var det dött... Det är livat utanför fönstret dock - de spolar rent avloppsledningarna idag. Brummelibrumbrum.
Jag bakar två olika typer av kakor/muffins. Hittade ett jättesmarrigt recept som jag bara måste prova!!!
tjingeling snygging.
pausar mitt långa möte med lite avkoppling.
är det någon av er som är bra på att sy?
Nix. Är alldeles för rödd för att göra fel...
hmmm jag med tyvärr. synd att du inte kunde rädda mig