• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Här var det tomt! *hohoo*

Bara jag som inte har nått att göra... Började rota igenom lådorna för att rensa bort alla spår efter mig... Känns konstigt detta med att byta arbetplats! Känns lite som att man e i koma och kommer vakna upp om nån vecka eller två! Hoppas bara att det är en vanlig dröm och ingen mardröm!

Ska bli kul att ses senare och käka snarr! *mumma*

• Bauti

Tack för senast.
    Me löv att umgås med er (och er som inte var med)
    Sitter här och jäser av alla goa bullar och kakor.
    P mumsar fortfarande gladeligen på snickers kakorna.

Min dator har fott en baskelusk. Han e sjuk. Skall till farbror Dr. Greger i morgon. Allt får läggas om.
    Satan, varför skall jag trycka på allt som kommer upp.

• Carma07

Godkväll.

Lite sur för att jag inte mådde bra idag. Fick sådan värk i benen igen, lite illamående och yr så jag vågade inte köra ner till Göteborg. Kanske tur det för jag hann knappt lägga huvudet på kudden så sov jag gott i två timmar. Svägerskan var snäll och fixade mat idag. Nu har jag fixat det sista med presenten som ska ges bort imorgon och nu ska jag snart lägga mig igen.

Hoppas ni alla hade jättetrevligt ikväll. (Fast det vet jag att ni hade )

• Carma07

Bauti: Nu igen? Tycker inte det var längesedan du hade din dator hos farbror doktor. Eller det kanske var bilen?? Hmm...

• Ab fab

god morgon
    ajajajaj min mage gillade alldeles för mycket kakorna o jag fick ont i magen

tack för igår. Himla trevligt att träffa er alla igen. Carma o Nibla- ni var saknade.Frujj- tack för skjussen. Hann tåget perfekt.

Carma- skönt att du mår bättre. Är det bara en vecka kvar nu????

vi hade vadslagning igår. Om när bullarna är färdigbakade. linum har listan.

idag blir det träna efter jobbet

• Nides

Tack mycket för igår min kära sekt!
    Hade det så himla mysigt.
    Addiz; tack så mycket för skjutsen igår.
    Längtar till nästa träff.

• Ab fab

Nästa fredag är det är det premiär på misukquizen på casionot. Såg det i GP idag. Kommer inte ihåg temat men det kanske vore något?

• FruTez

Abbe: Va kul att du skriver det, för jag satt precis och tänkte att jag ville hitta på nått trevligt just på fredag. Som en liten belöning till mig själv efter en vecka på nya arbetet! Sen gillar jag ju Musikquizar!

• Ab fab

O du är ju grym på det. jag går gärna.

• Linum

Tack för igår.

Kräktes nästan när ni hade gått hem... Too much candy makes you dizzy...

Nu ska jag dammsuga mattan

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....