• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nibla

Jag fick en sysmaskin i julklapp och har sen dess bara sytt fyra raksömmar när jag skulle lägga upp gardiner....

Min mormor är dock GRYM på att sy, hon har jobbat som sömmerska på Eiser i Borås, när de blommade som bäst. Önskar att jag ärvt den biten från henne.....men icke!

Jag kommer inte imorgon, svärisarna kommer över på tidig födelsedagsfika.

• Linum

Trist, Nibla... Ha en trevlig födelsedagsfika!

Resten av er: Det blir ingen kex och ost imorgon. Överlever vi på kakopr och andra onyttigheter? Jag bakar två sorter för säkerhets skull...

• Ab fab

jag tror vi har förutsättningar för att överleva

nibla- ta hand om dig o bli firade ordentligt. tror att jag snart skall cykla över till dig o kolla köket

• Linum

Nu har min läkare ringt. De har (äntligen) konstaterat diskbråck mellan L4L5. Det var ju precis vad min kiropraktor sade till mig den 14 april när jag var där första gången... Tänk att det skulle ta så lång tid att bli av med diagnosen "ryggont med ischias"...

Haha. Heja mig.

• Ab fab

va bra att du fått en diagnos. det är tur att man ställer sina egna diagnoser- det brukar gå snabbare

• Linum

Tur att Polisens passdator ligger nere nu när vi skulle åka in till stan och fixa pass... snark...

• FruTez

Morsning!

Linum: Blev det nått pass igår? Förresten, ang. diskbråcket, blir det operation nu eller vad händer?

Ska bli jättekul att ses ikväll!!

• Ab fab

Mornings
    trött idag, sömnig. Ville helst ligga kvar o kura, inte alls gå upp.

Frågar soom Tezz- Luínum vad gör de nu? Amputation

hade en slö kväll igår. Tränade o sen gick jag hem. Slappade runt o tittade på morden i Midsommer.

• FruTez

Ville sett Morden i Midsommer, men fastnade i en diskussion med en kompis igår. Hon jobbar extra i en bar i stan och det hade kommit i en känd svensk skådis som hon inte kan komma på namnet på. Hon beskrev honom som lång, i 50-år åldern, mörkgrått lite vågigt hår, lite överklass utseende, tror att han spelat kanske polis i nån film och kanske även nån butter sur typ. Han såg förresten väldigt butter ut i ansiktet. (alltså, han var inte butter, såg bara ut sån) Åh, va retfullt! Har ingen aning om vem hon prata om. Föreslog många personer som tex. Mikael Nyqvist och Kjell Bergqvist, men det var det inte, fast de påminde om honom... Tips någon???

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....