Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Jag älskar oxå att vara hemma!
Det finns bara en storlek på Käck, vad jag vet. Kick heter den faktiskt numera (i ett försök att göra den exportvänlig eller?)
Abbe: Fick sms inatt från min kompis som pratade om den där skådespelaren... Dag Malmberg var det hon menade!
www.gunneboslott.se/uploads/pics/tartuffe1_01.jpg
aha.. det visst jag inte ens vem det var
ab: Inte jag heller! Hahaha! Vi hade kunnat tänka i all evighet! *skratt*
Jag har förresten uppdaterat fikasugnabloggen med några bilder från igår!
Hej hej,
Synd att jag inte kunde vara med igår. Med facit i hand skulle jag bett svärisarna komma efter deras semester då de i princip bara stannar 1-1.5 timma när de är på besök hos oss. Fattar inte varför vissa har så bråttom hem. Känns snopet att ha fixat mat och fika när de ska ha så bråttom.....
Sen måste jag spy lite galla över min egen familj. De kan inte heller komma imorgon eftersom de ska hjälpa morfar att lägga tak. Fine, jag bokar om kalaset till lördag kl 11, vilket innebär att då kan inte pappa och morfar komma. Bokar om till söndag kl 13, men då blir det stressigt för nån skulle iväg lite senare på eftermiddagen. bla bla bla.
Så nu har jag skickat ett dramatiskt mail där jag säger att de som KAN kommer på lördag kl 11, jag orkar inte vela. Kan dom inte då så får de komma nästa år när jag fyller 30 såvida inget hus skall dräneras, bytas fasad på eller att det ska rensas stuprännor..... *suck*
men Tezz- ingen bild på min galna min
Nibla: Herregud vilket velande... Sätt en tid och säg till dem att "passar det inte kan ni ju alltid komma nästa år"... Du missade en kakbuffé igår. Det var trevligt!
Mina svärföräldrar har också skitbråttom hem när de kommer hit. De kommer på lördag morgon och åker söndag förmiddag, för "de har ju så långt att åka, och det är ju så skönt att komma hem när man har varit borta" Vi förväntas dock komma fredag (helst innan vi slutat jobba) och åka söndag kväll. Vi "ungdomar" orkar ju köra och så... Det är ju för *piip* bara 25 mil en väg! Det tar 2 timmar...
Suck va jobbigt Nibla. (är det idag du fyller????) Om din familj inte kan bestämma sig så lovar jag att hela crasher-teamet kommer o firar dig nästa år. O med tanke på vår kakkonsumtion igår så kan vi nog käka upp det mesta
Kan man få beställa en detoxkur?