• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Carma07

God middag

Tack för alla gratulationer. Det var nästan att man hade glömt bort det i morse. Snacka om att bli gammal.

Äntligen av med min surdeg på jobbet. Var mycket lättare att lösa än vad jag trodde. Vilket det oftast brukar vara när man tar tag i det.

Inatt har jag lyckats så en hyfsat bra sömn och känner mig lite piggare idag. Skönt det. Gästerna ikväll får nöja sig med köpekakor eftersom jag däckade igår.

Enligt GP ska det bli bättre väder på onsdag. Vi håller tummarna för att de har rätt.

Dags för lunch.

• Nides

Bauti: hej hej

Ab: Vet inte om det var en repris..

• Ab fab

att du orkar ha födelsedagsfika Carma. ligg på divanen o låt gästerna ta hand om dig!

bauti- puss

• Ab fab

att du orkar ha födelsedagsfika Carma. ligg på divanen o låt gästerna ta hand om dig!

bauti- puss

• Frujj

Godeftermiddag kan jag säga för en gångs skull, brukar alltid komma hem så himla sent men idag åkte jag i tid.

Grattis Carma! Hade jag tänkt på det hade jag svängt förbi med en blomma... men du får en virtuell sådan här! Jag åkte förbi på 190:an på väg hem idag, hade varit i Sollebrunn. Fy vilken väg... vackert och så men växlande 70 90 70 90 och så kryllade det av fartkameror. Mitt i allt ringer en som är inbjuden till möhippa längre fram i höst som jag och en till ska fixa... och hon har mage att kläcka att hon jobbar med att dra in körkort.. hehe
    Fes fram i 50....

• Ab fab

God morgon
    gjorde inte mycket nytta igår. Köpte alldeles för dyrt tyg till en sjal (till bröllopet jag skall på i sommar- 498 kr. brrrr) Sen frös jag mest o åkte hem.

Lagade mat (grillad haloumi, ingefärssås, qunioasallad. förresten.. hittade en fryst grönsaksblandning på ICA. Sparris, broccoli, spenat o vitlöksblad- hur god som helst. Det var ICA:s egen).

Sen låg jag i soffan o zappade. Tittade på sommartorpet- inte min tekopp alls. Sen blev det Foyle's war men tröttnade på det med.

Idag är det möte mest hela dagen tror jag. Träna efter jobbet.

• FruTez

Kolla in här... www.danielback.se/index.html

Ser ni Stora Holms dukningen? Det är från VÅRT bröllop!!! *jäkla tjuvar* Känner alltså inte de som ska gifta sig. De var ett par där när vi dukade lokalen och de måste vara detta paret, annars vet jag inte var de fått korten ifrån!

• Ab fab

Tezz- va kul. Det är ju ett väldans gott betyg att bli plankad.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....